AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #81 Del Skrevet 12. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her går bind, tamponger og Q-tips i do, vips borte vekk Anonymkode: 9ccbc...fae Anonymkode: 4a51f...5bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 12. oktober 2016 #82 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, penny_ skrev: Hæ? Jeg pakker det alltid inn. Jeg mente selvfølgelig både papir og pose, men ikke en halv dassrull. Det var du selv som foreslo en halv dassrull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 13. oktober 2016 #83 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg synes det er ekkelt uten pose. Ting fester seg jo i bunnen og jeg vil IKKE ta i andres brukte tamponger og bind. Jeg bruker zip-plastposer fra matbutikken. Utrolig praktisk å bare kunne zippe igjen når posen er full! Slipper lukt og slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 16. oktober 2016 #84 Del Skrevet 16. oktober 2016 har pose oppi ja. kaster jo ikke akkurat rene ting oppi der. sminkeservietter, q-tips, bomullspads, gamle plaster. husker jeg var hos en venninne en gang og skulle kaste sminkeservietten min i søppelbøtta på badet. der var det ingen pose gitt - og det lå en rød oppsvulmet tampong på bunnen. ugh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 18. oktober 2016 #85 Del Skrevet 18. oktober 2016 På 11.10.2016 den 20.51, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ikke pose, for da går ikke lokket ordentlig igjen. Vil heller ha lokket igjen ordentlig, og tømme den i en pose + vaske, enn å ha halvåpent lokk finner jo ikke små nok poser som passer til de små søppelkassene. Anonymkode: b5f01...8a8 Jo, de har sånne små hvite plastposer på Jysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå