Gå til innhold

Utrolig mye dritt på tv for tida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har lagt merke til at de bare sender gørrkjedelig møkk på tv? Har typisk den standard pakka - nrk, tv2, tv3, max, fem, livstil, tvnorge, vox. Hadde jo vært koselig om det var noe å se når en skal slenge seg på sofaen på slutten av kvelden, men neida :P 
Kjære mamma må være det kjedeligste programmet ever. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig å se tv på gamlemåten lenger. Si opp kanalene, og bestem hva du vil se når istedet med strømmetjenester og nett-tv :) Kan kobles opp til den vanlige tv'en, og du får aldri mer frustrasjon over hva som går til vanlig. 

Anonymkode: fe395...259

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at det var vanlig å se tv på gamlemåten lenger. Si opp kanalene, og bestem hva du vil se når istedet med strømmetjenester og nett-tv :) Kan kobles opp til den vanlige tv'en, og du får aldri mer frustrasjon over hva som går til vanlig. 

Ja, er ikke det vanlig da? Har netflix, det blir jo til at jeg ser på det, men begynner å bli lite gøy å se der også. Hvordan fungerer nett tv?

Skrevet

Ja, fullstendig enig! I helgen satt jeg og svappet fra kanal til kanal (og vi har minst 25 av dem..) hele kvelden :lete: og endte opp med rugby på TV2 Sportskanalen....

Anonymkode: 847fb...286

Skrevet
14 minutter siden, supra skrev:

Ja, er ikke det vanlig da? Har netflix, det blir jo til at jeg ser på det, men begynner å bli lite gøy å se der også. Hvordan fungerer nett tv?

Vi har ikke hatt vanlig tv på seks år. Har viaplay og netflix, og kan låne tv2 sumo av et familiemedlem om vi ønsker. I tillegg har nrk nett-tv ganske mye bra :) TV3 sender også alle programmer gratis på nett, etter de er sendt på tv. 

Fungerer som at du kobler en pc til tven (hdmi), eller bruker chromecast/apple tv. 

Skrevet

Jeg kjenner faktisk ingen som har vanlig TV lenger.

Folk som fremdeles har interesse for å se på forskjellige TV-kanaler, betaler for TV2 Sumo og / eller noe som heter D Play...

Uten vanlig TV, så slipper man jo selvfølgelig NRK-lisensen også, og dette er jo alltid ett stort pluss...

Anonymkode: 4b5e5...f4b

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner faktisk ingen som har vanlig TV lenger.

Folk som fremdeles har interesse for å se på forskjellige TV-kanaler, betaler for TV2 Sumo og / eller noe som heter D Play...

Uten vanlig TV, så slipper man jo selvfølgelig NRK-lisensen også, og dette er jo alltid ett stort pluss...

Anonymkode: 4b5e5...f4b

Betaler ikke lisens og tv kanaler er med i husleia 

Skrevet

Jeg ser bare gode ting på TV jeg

Anonymkode: 72ade...1bc

Gjest lipgloss
Skrevet

Enig 😊 TV blir bare mer og mer tragisk,satt nettopp og klagde til kona om hvor lei jeg var av alt som sendes,det blir bare tåpeligere og tåpeligere for hvert år

Skrevet

Økonomien til tv-kanalene er nok betraktelig dårligere ettersom så mange har droppa tv for streaming. Da har man ikke råd til å sende gode programmer hele tiden, dessverre :/

Men jeg er veldig enig med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...