AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Hun blir 57 i desember. Den ene dagen skal jeg lage en bodyscrub til henne, men hun skal få noe på bursdagen (eller julaften) også (dette er svært viktig for henne da hun bare fikk gave en av dagene når hun vokste opp). Hun har ALT. Hun er materialistisk, så kan ikke gi henne en klem eller 5 yogakvelder sammen eller noe slikt (eller en donasjon i hennes navn). Må kunne pakkes inn. Og ikke blad, hun abonnerer allerede på det hun leser. Har grense på 250kr. Kosesokker fra Cubus? Er det noe særlig? Smykke fra glitter? Sånn med en liten ujevn stein. Men hun har jo så mange allerede. Prikkete tekanne fra traktøren? Men den er stor og det spørs om de har plass. Hun like ting som ser litt "vintage". Noen forslag? Anonymkode: 9862f...4f7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 7 minutter siden, Sekretæren skrev: Drikker hun kaffe? Ja, hun har vel litt blod i kaffeomløpet sitt for å si det slik :p. Anonymkode: 9862f...4f7 2
Sekretæren Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun har vel litt blod i kaffeomløpet sitt for å si det slik :p. Anonymkode: 9862f...4f7 Kjøp skikkelig digg kaffe fra Kaffebrenneriet eller Stockflets og en V60, f.eks
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Takk for forslag, tar gjerne imot flere :). Kaffebrenneriet her i byen har stengt ned og den andre har jeg ikke hørt om, men det går sikkert an å bestille online Anonymkode: 9862f...4f7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg liker gavekurver, og de kan varieres i det uendelige. Fyll den med kafferelaterte ting, mokkasjokolade kanskje, hjemmelaget mokkakonfekt ville i hvert fall jeg elsket å få. Liker hun/har hun stueplanter? En kaffeplante kunne kanskje vært noe, i så fall. Pen, og dufter godt. http://www.bakker-norge.com/artikkel/kaffeplante-med-trepotte-nairobi-/ Min mor elsker også kaffe, men foretrekker de helt vanlige fra dagligvarebutkken. Hun har smakt de litt mer eksklusve kaffetypene, men har alltid endt opp med å foretrekke den gode, gamle. Anonymkode: bdfc7...6a9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Hva med en ferdig-innpakket gavepose fra slakteren med ulike typer pølser? Sånne som man kan ha som pålegg? Det smaker godt, og tar ikke opp unødvendig plass i kjøkkenskapet. Anonymkode: c9c54...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå