Gå til innhold

Er det noen som vet noe ang. kviser her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Legeskrekk

Jeg har mye kviser. Har brukt Basiron krem mot kviser i to måneder. Synes ikke det hjelper så mye. Kvisene er der ennå. Jeg har legeskrekk derfor tør jeg ikke å gå til legen. Derfor er det så fint med reseptfritt. Har hørt at også Brevoxyl og Panoxyl er reseptfrie legemidler mot kviser. Tror du de hjelper når ikke Basiron hjelper? Er det noe vits i å prøve de andre to? Er det forskjellige virkestoffer i de tre preparatene eller er det nesten like? Er det noen andre reseptfrie legemidler mot kviser?

Hilsen legeskrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du plaget av kviser eller er det pubertetskviser? Om det har dannet seg arr råder jeg deg til å gå til legen! Du vil få tilbud om behandling (laserbehandling, slipekrem). Basiron tørker ut huden og kvisene skal forsvinne, men om man er skikkelig plaget så må man til lege. Jeg kjenner en som gikk til lege i Sverige og fikk en slipekrem som fjernet alle arrene og kvisene. Ikke noe å være redd for. Det tar knapt 1 time og livet ditt kan være forandret ;) Finnes mange slipekremer og behandlinger på ebay.com f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har legeskrekk derfor tør jeg ikke å gå til legen.

Hva med å ta en tur til en hudpleiesalong. De både behandler uren hud, i tillegg til at de selger produkter som kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er hardt rammet av uren hud, hjelper Basiron fint lite. Dette er et middel som i praksis ikke har en like god virkningen, og kan gjerne skape enda større problem for huden. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom en hudpleier for en hudanalyse, og der hun vil gi deg råd og tips til evt. produkter du kan bruke. Hudpleiesalongene fører gode produkter for huden, og de fleste merker tydelige forbedringer etter en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjæresten min er plaget med kviser og røde områder. jeg bare lurte på hvilke slipekremer det var snakk om fra ebay? Kom opp så innmarig mye når jeg søkte på siden deres.,.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Legeskrekk

Jeg har også skrekk for hudpleier. Klarer ikke at noen ser på meg. Har skrekk for alle mennesker jeg.

Tror dere jeg kan prøve de andre to kremene når ikke Basiron hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du ikke kan gå hverken til hudpleier eller lege så vil jeg anbefale deg terapi. Tenk når du virkelig MÅ gå til legen. Du kan ikke gå gjennom livet med en slik skrekk. Da er kvisene dine det minste problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store mengder med B5 hjelper. 5-10 gram om dagen. på helsekosten i Sverige (Svinesund) får man kjøpt 1 grams kapsler. B5 tørker ut huden innenfra. Det usikre er om så store mengder er helt ufarlig da... Mannen min har forsøkt og han har blitt veldig mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

For mye uttesting og prøving av kremer som Basiron osv kan tørke ut huden din, og gjøre kviseproblemet STØRRE enn det var i utgangspunktet. Det beste er nok å bite tennene sammen og spørre en hudpleier om hvilke produkter som anbefales til deg og din hud. Du trenger jo ikke ta behandling, hvis det er det som skremmer.

Ellers er vitamin B (i ølgjær) og sink bra for huden. Jeg ville kanskje ikke prøvd med så store doser som Lady-M antyder, siden jeg ikke vet nok om effekten på kroppen, spesielt på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jeg kan prøve de andre to kremene når ikke Basiron hjelper?

Min erfaring er at basiron er den beste av de tre,.. Tviler på de hjelper deg, når basiron ikke har hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...