AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Hvorfor sier ikke du noe hyggelig til en annen bruker? Anonymkode: 86d28...058 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Fint tre Maximillian Cohen! Anonymkode: 86d28...058
Maximillian Cohen Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fint tre Maximillian Cohen! Anonymkode: 86d28...058 Takk!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier ikke du noe hyggelig til en annen bruker? Anonymkode: 86d28...058 Koselig å se deg blå Anonymkode: fe5f4...3ea
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 (endret) @canacas Du er en snill og smart bruker, jeg er glad du er medlem på kg @ElizabethTaylor Du er snill tvers igjennom, du er hyggelig og grei mot alle på kg. Du virker som en fantastisk kvinne @Moonwalker Jeg har likt denne brukeren helt siden jeg la merke til henne for over et år siden, hun er hyggelig, kul og snill. De som har henne som venn er heldig @Aurelia Du er veldig hyggelig, jeg blir i godt humør av å se innlegg du skriver @Mayumie Du er en kul og trivelig bruker og vi elsker samme spill serie i tillegg @CaramelDevil Du virker som et snilt og varmt menneske som bryr seg om andre @Arabella En av de klokeste jeg har møtt på nettet, kg hadde ikke vært det samme uten deg @Sjørøveren Du er en unik bruker, ingen på kg er som deg og jeg liker mye av det du skriver og du bidrar jo til underholdning til tider med @OppNedPåAlt Jeg la merke til deg nå nylig og jeg er glad jeg gjorde det, jeg synes du er veldig hyggelig og du er kjekk å prate med @Frk.K Du er en av de jeg har visst om siden jeg først ble medlem her (Vi ble medlem rundt på samme tid) Jeg liker deg godt, du skriver veldig mye bra og vi er begge H&A fans :D @Kristiansand123 Jeg har ikke sett så mye av det denne brukeren har skrevet men jeg synes hun virker oppegående og hyggelig og jeg liker YouTube kanalen hennes i tillegg veldig godt. Jeg håper dy aldri slutter å poster videoer der @Nøste~ Jeg har kanskje ikke vært enig i alt hun har skrevet på kg men jeg synes fortsatt fordi om at hun er en god og grei bruker @Naturbarn1 Hun har fått mye motgang av mange men jeg er glad for at hun fortsatt er her @MajorasMaske Jeg synes denne brukeren er helt genial Han skriver så mye artig og bra og har i tillegg det kuleste brukernavnet på kg @hjertesukka Jeg har sett henne mye i TV delen av forumet og det er jeg takknemlig for, hun virker som en positiv og flott dame @Studinne90 Etter jeg kom tilbake til kg så er dette en av de jeg har hatt mest kontakt med, jeg er veldig takknemlig for det fordi hun er en veldig positiv og hyggelig kvinne som vi rett og slett skulle hatt flere av her i verden @Cyrus @Uchiha Madbrah Dette er to brukere som inspirer meg, jeg håper at jeg en dag vil bli like fit og godt trent som dem @Luxor Jeg har chatta mye med denne brukeren og jeg liker henne rett og slett veldig godt Hun er hyggelig og man kan prate med henne om alt @Strixa Dette er en bruker som er snill og hyggelig mot alle sammen, hun kommer med mange gode råd @minister-mio Jeg har hatt sjansen for denne brukeren helt siden vi begynte å chatte for 1 år siden, hun er et snilt og varmt menneske tvers igjennom @wintergirl Du har vært en stor støtte for meg her på kg, jeg har kunnet prate med deg når jeg har trengt noen å prate med. Du er en fantastisk kvinne @Hoppetaujenta Dette er den brukeren jeg har hatt mest kontakt med på kg av alle jeg har chattet med på kg, hun har vært der for meg når enn jeg har trengt noen å prate med. Har jeg vært nedfor eller deppa så har jeg kunnet prate med henne og hun får meg alltid i humør. Du er fantastisk Hoppetaujenta @Daybreak Du er veldig hyggelig å prate med, du virker som en koselig og snill person^^ @Aldrisur Som brukernavnet ditt sier, du er aldri sur Du er en veldig positiv og flott dame, jeg håper virkelig at du kommer tilbake til kg en dag @PPM På den tida når han var aktiv så hadde vi en del kontakt på pm, jeg fikk inntrykket av at han er en fantastisk fyr Jeg savner han veldig og håper han har det bra @Lafemmemauvaise Hun her er rett og slett en kul dame Så og si alt hun skriver på kg er bra og hun har en artig og hyggelig personlighet @Nasse Nøff ❤ Jeg liker denne brukeren veldig godt Hun er kul og kjekk tvers igjennom @New Girl Hvis dette faktisk er den samme New Girl som var medlem her før så er jeg veldig glad for det Jeg husker henne fra da jeg var ny tidlig i 2014 fra diverse tråder og jeg syntes at hun skrev masse bra og virket som en klok kvinne Om ikke dette er den samme new girl så blir jeg flau 😳 Hehe Men om det er tilfelle så synes jeg fortsatt at denne brukeren er en flott bruker @Chibi Dette er en hyggelig og flott bruker hvor jeg koser meg hver gang jeg leser noe hun skriver @skruf Denne brukeren har ikke vært noe annet enn snill mot meg, hun fremstår som en fantastisk snill og hyggelig dame @Frøkensina @Rumle @Cordelia @Lyskula @Mynona Jeg tagger de alle på en gang fordi jeg har samme å si om de alle, de er hyggelige, trivelige, skaper masse hygge og er rett og slett noen flotte damer @Fotballflue Den kuleste og hyggeligste flua i hele verden Og hun lager veldig fine bilder @Lady Jeg har hatt mange samtaler med denne brukeren, hun er veldig hyggelig og fremstår som en snill person @Bossa Nova Hun her er en veldig trivelig bruker, hun har vært hyggelig og grei mot meg Jeg er glad du er medlem på kg @Cartman Jeg digger denne brukeren, han skriver så masse bra og genialt @Raindrops En oppegående og trivelig bruker som skriver mye bra @Sola de Du er som en sol, når du er oppe og går så lyser forumet men når du legger deg så mørkner det @ClosedParadise Jeg har likt denne brukeren veldig godt helt siden hun ble medlem, hun er tvers igjennom snill og de som får henne som venn er veldig heldig @Belle âme Den smarteste og hyggeligste 17 åringen jeg har sett på nettet, håper hun blir her i mange år fremover @Jessica! Du er en unik og flott person, du er snill mot alle her og du sprer masse glede Jeg savner deg @Salka Dette er en jeg fikk sjansen for ganske raskt, jeg liker henne utrolig godt og jeg har med tiden begynt å bry meg om henne @FruN Jeg liker deg fordi du er hyggelig og du er alltid positiv @Zenobia Du er en gledesspreder rett og slett, humøret ditt smitter lett over til oss andre @Honeyblossom Jeg har chattet mye med denne brukeren før og hun er en veldig trivelig og flott person @AnonGangerTo En snill, hyggelig og klok dame Hun er en kul bruker og hun er sammen med en annen også veldig kul og hyggelig bruker @Uredd @Perelandra Det finnes ikke noe vondt i denne personen, hun er veldig snill og jeg er glad for at jeg hatt gleden av å prate med henne @Xanthine Snill og fantastisk er 2 ord som beskriver denne personen veldig bra @Pjokkeline En snill og varm person som bryr seg oppi vennene sine og er hyggelig mot alle @dillyduzit Jeg synes dette er en snill og flott person, man ser på det hun skriver at hun er en som bryr seg om dem rundt henne @Fame En kul og kjekk dame Har ikke sett henne mye her på lenge, håper hun blir mer aktiv etterhvert @Polly Ester Jeg synes hun er en hyggelig person, en som er snill mot andre @Pompom En bruker med mange flotte meninger og hun er en hyggelig og kjekk bruker Wow, dette ble et veldig langt innlegg O: Håper ikke jeg glemte noen Endret 12. oktober 2016 av Jacklost
Gjest Sjørøveren Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Tusen takk @Jacklost. Kg trenger en bruker som deg. Snill mot alle, ikke dømmende, og skriver utrolig mye bra
Mynona Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Tusen takk @Jacklost det var veldig hyggelige ord. Du er veldig raus Og tvers igjennom snill og gos 2
Polly Ester Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Wow, Jack. Jeg er en smule imponert over at du har sittet og tagget alle disse menn og kvinner og sagt noe fint om alle sammen. Takk for at du husket meg også. 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Du er alle tiders kar @Jacklost ! Tusen takk for de rause og fine ordene. Det er en ære å ha deg som venn her på forumet. Klem fra meg
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 @Jacklost Jeg setter veldig pris på dine hyggelige ord, for de kommer direkte fra hjertet ditt. Du gjør en stor innsats for forumet her, for å få folk til å trives i ditt selskap og du er tvers igjennom et snilt og vennlig menneske som vil folk vel. Jacklost for forumpresident! Du har min stemme. 2
Gjest Naturbarn1 Skrevet 11. oktober 2016 #14 Skrevet 11. oktober 2016 15 minutter siden, Jacklost skrev: @canacas Du er en snill og smart bruker, jeg er glad du er medlem på kg @Aurelia Du er veldig hyggelig, jeg blir i godt humør av å se innlegg du skriver @Mayumie Du er en kul og trivelig bruker og vi elsker samme spill serie i tillegg @CaramelDevil Du virker som et snilt og varmt menneske som bryr seg om andre @Arabella En av de klokeste jeg har møtt på nettet, kg hadde ikke vært det samme uten deg @Sjørøveren Du er en unik bruker, ingen på kg er som deg og jeg liker mye av det du skriver og du bidrar jo til underholdning til tider med @OppNedPåAlt Jeg la merke til deg nå nylig og jeg er glad jeg gjorde det, jeg synes du er veldig hyggelig og du er kjekk å prate med @Frk.K Du er en av de jeg har visst om siden jeg først ble medlem her (Vi ble medlem rundt på samme tid) Jeg liker deg godt, du skriver veldig mye bra og vi er begge H&A fans :D @Kristiansand123 Jeg har ikke sett så mye av det denne brukeren har skrevet men jeg synes hun virker oppegående og hyggelig og jeg liker YouTube kanalen hennes i tillegg veldig godt. Jeg håper dy aldri slutter å poster videoer der @Nøste~ Jeg har kanskje ikke vært enig i alt hun har skrevet på kg men jeg synes fortsatt fordi om at hun er en god og grei bruker @Naturbarn1 Hun har fått mye motgang av mange men jeg er glad for at hun fortsatt er her @MajorasMaske Jeg synes denne brukeren er helt genial Han skriver så mye artig og bra og har i tillegg det kuleste brukernavnet på kg @hjertesukka Jeg har sett henne mye i TV delen av forumet og det er jeg takknemlig for, hun virker som en positiv og flott dame @Studinne90 Etter jeg kom tilbake til kg så er dette en av de jeg har hatt mest kontakt med, jeg er veldig takknemlig for det fordi hun er en veldig positiv og hyggelig kvinne som vi rett og slett skulle hatt flere av her i verden @Cyrus @Uchiha Madbrah Dette er to brukere som inspirer meg, jeg håper at jeg en dag vil bli like fit og godt trent som dem @Luxor Jeg har chatta mye med denne brukeren og jeg liker henne rett og slett veldig godt Hun er hyggelig og man kan prate med henne om alt @Strixa Dette er en bruker som er snill og hyggelig mot alle sammen, hun kommer med mange gode råd @minister-mio Jeg har hatt sjansen for denne brukeren helt siden vi begynte å chatte for 1 år siden, hun er et snilt og varmt menneske tvers igjennom @wintergirl Du har vært en stor støtte for meg her på kg, jeg har kunnet prate med deg når jeg har trengt noen å prate med. Du er en fantastisk kvinne @Hoppetaujenta Dette er den brukeren jeg har hatt mest kontakt med på kg av alle jeg har chattet med på kg, hun har vært der for meg når enn jeg har trengt noen å prate med. Har jeg vært nedfor eller deppa så har jeg kunnet prate med henne og hun får meg alltid i humør. Du er fantastisk Hoppetaujenta @Daybreak Du er veldig hyggelig å prate med, du virker som en koselig og snill person^^ @Aldrisur Som brukernavnet ditt sier, du er aldri sur Du er en veldig positiv og flott dame, jeg håper virkelig at du kommer tilbake til kg en dag @PPM På den tida når han var aktiv så hadde vi en del kontakt på pm, jeg fikk inntrykket av at han er en fantastisk fyr Jeg savner han veldig og håper han har det bra @Lafemmemauvaise Hun her er rett og slett en kul dame Så og si alt hun skriver på kg er bra og hun har en artig og hyggelig personlighet @Nasse Nøff ❤ Jeg liker denne brukeren veldig godt Hun er kul og kjekk tvers igjennom @New Girl Hvis dette faktisk er den samme New Girl som var medlem her før så er jeg veldig glad for det Jeg husker henne fra da jeg var ny tidlig i 2014 fra diverse tråder og jeg syntes at hun skrev masse bra og virket som en klok kvinne Om ikke dette er den samme new girl så blir jeg flau 😳 Hehe Men om det er tilfelle så synes jeg fortsatt at denne brukeren er en flott bruker @Chibi Dette er en hyggelig og flott bruker hvor jeg koser meg hver gang jeg leser noe hun skriver @skruf Denne brukeren har ikke vært noe annet enn snill mot meg, hun fremstår som en fantastisk snill og hyggelig dame @Frøkensina @Rumle @Cordelia @Lyskula @Mynona Jeg tagger de alle på en gang fordi jeg har samme å si om de alle, de er hyggelige, trivelige, skaper masse hygge og er rett og slett noen flotte damer @Fotballflue Den kuleste og hyggeligste flua i hele verden Og hun lager veldig fine bilder @Lady Jeg har hatt mange samtaler med denne brukeren, hun er veldig hyggelig og fremstår som en snill person @Bossa Nova Hun her er en veldig trivelig bruker, hun har vært hyggelig og grei mot meg Jeg er glad du er medlem på kg @Cartman Jeg digger denne brukeren, han skriver så masse bra og genialt @Raindrops En oppegående og trivelig bruker som skriver mye bra @Sola de Du er som en sol, når du er oppe og går så lyser forumet men når du legger deg så mørkner det @ClosedParadise Jeg har likt denne brukeren veldig godt helt siden hun ble medlem, hun er tvers igjennom snill og de som får henne som venn er veldig heldig @Belle âme Den smarteste og hyggeligste 17 åringen jeg har sett på nettet, håper hun blir her i mange år fremover @Jessica! Du er en unik og flott person, du er snill mot alle her og du sprer masse glede Jeg savner deg @Salka Dette er en jeg fikk sjansen for ganske raskt, jeg liker henne utrolig godt og jeg har med tiden begynt å bry meg om henne @FruN Jeg liker deg fordi du er hyggelig og du er alltid positiv @Zenobia Du er en gledesspreder rett og slett, humøret ditt smitter lett over til oss andre @Honeyblossom Jeg har chattet mye med denne brukeren før og hun er en veldig trivelig og flott person @AnonGangerTo En snill, hyggelig og klok dame Hun er en kul bruker og hun er sammen med en annen også veldig kul og hyggelig bruker @Uredd @Perelandra Det finnes ikke noe vondt i denne personen, hun er veldig snill og jeg er glad for at jeg hatt gleden av å prate med henne @Xanthine Snill og fantastisk er 2 ord som beskriver denne personen veldig bra @Pjokkeline En snill og varm person som bryr seg oppi vennene sine og er hyggelig mot alle @dillyduzit Jeg synes dette er en snill og flott person, man ser på det hun skriver at hun er en som bryr seg om dem rundt henne @Fame En kul og kjekk dame Har ikke sett henne mye her på lenge, håper hun blir mer aktiv etterhvert @Polly Ester Jeg synes hun er en hyggelig person, en som er snill mot andre @Pompom En bruker med mange flotte meninger og hun er en hyggelig og kjekk bruker Wow, dette ble et veldig langt innlegg O: Håper ikke jeg glemte noen @Jacklost Takk. Glad for at jeg fortsatt er her. Og liker og ha kontakt med deg og flere andre flotte brukere av KG. Og at jeg setter pris på det. Har jeg jo takket for.😊
Gjest Naturbarn1 Skrevet 11. oktober 2016 #15 Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: @Jacklost Jeg setter veldig pris på dine hyggelige ord, for de kommer direkte fra hjertet ditt. Du gjør en stor innsats for forumet her, for å få folk til å trives i ditt selskap og du er tvers igjennom et snilt og vennlig menneske som vil folk vel. Jacklost for forumpresident! Du har min stemme. @Jacklost har min stemme og. Helt enig med @Hoppetaujenta. Tror jaggu den godheten vi nå gir hverandre. Bærer frukter. 😊
Daybreak Skrevet 11. oktober 2016 #16 Skrevet 11. oktober 2016 @Jacklost Takk for fine ord Du er ein hyggjeleg person du også, og slutter meg til det andre har sagt her; du gjer ditt beste for at forumet skal vere ein god stad å vere 1
Gjest Ajax Skrevet 11. oktober 2016 #17 Skrevet 11. oktober 2016 Tusen takk for gode ord fra en god mann @Jacklost
Gjest canacas Skrevet 11. oktober 2016 #18 Skrevet 11. oktober 2016 Du er en skikkelig søtnos @Jacklost
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. oktober 2016 #19 Skrevet 11. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest New Girl Skrevet 11. oktober 2016 #20 Skrevet 11. oktober 2016 Takk @Jacklost Du trenger ikke være flau😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå