AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Hei! Skal kjøpe Buttplug for sex med min mann, noen tips eller erfaringer? Er helt nybegynner på akkurat det! Anonymkode: 38d00...13e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Hva gjør man om man må prompe og pluggen sitter fast? Tenk så svær og oppblåst magen blir da da. Anonymkode: 63b13...c0c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal kjøpe Buttplug for sex med min mann, noen tips eller erfaringer? Er helt nybegynner på akkurat det! Anonymkode: 38d00...13e Hei! Ikke spesielt seriøst svar du fikk. Er din mann klar over at du vil kjøpe butplug for å bruke på han, eller er dette en suprise? Hvis han ikke vet, kan det være lurt å hinte å kanskje teste ut med fingrene først. Husk unngå negleskrap å masse glidemiddel. Press oppover mot magen hans, der finner du prostata 5-7 cm inn. Masser denne å den blir ruglete å hard å mannen din vil bli ekstatisk å antakelig stønne å vri seg å bli mer å mer vill. Ikke bli overrasket om orgasmen blir eksplosiv å langvarig å kan godt skje at mannen din vil skrike høyt når det går for han Er din mann med på dette, eller kanskje opplevd fingerbruk. Han vil garantert oppleve himmelen. Helt sykt sterk nytelse å helt ekstremt intense orgasmer som varer lenge å som overgår alt annet han har opplevd. Heftige analorgasme er minst på linje med de beste kvinnelige orgasmene, eller enda sterkere. Hvis du har brukt fingrene på han, eller han selv er keen på at du prøver butplug på han, ville jeg valgt en designet butplug med vibrator som er krumbøyd å tilpasset for analen å for å gi max nytelse og stimuli mot prostata eller mannen g-punkt som gir maximal orgasme. Denne er ikke veldig grov, men designet å tilpasset analen for stimulering av g-punktet. Finnes også mer tradisjonelle typer med ulik størrelse både med å uten vibrator. Ville gått for med vibrator å en mellom størrelse. Ikke for liten å ikke for stor. Denne er tykkere ytterst å trenger litt mer oppvarming for å få inn. Husk mye glidemiddel.. Du vil garantert oppleve at din mann aldri vil slutte med anal stimuli, orgasmene hans vil være himmelske Lykke til Anonymkode: 9db97...19e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Ikke kjøp den i 50 shades serien, den sitter ikke Anonymkode: ee665...160
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/fifty-shades-driven-by-desire-buttplug/ Jeg kjøpte denne til meg selv, og den er i akkurat passe størrelse. Det vil si at jeg ikke merker noen ubehageligheter i etterkant. Den faller ikke ut hos meg. Anonymkode: 42ab6...037
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/fifty-shades-driven-by-desire-buttplug/ Jeg kjøpte denne til meg selv, og den er i akkurat passe størrelse. Det vil si at jeg ikke merker noen ubehageligheter i etterkant. Den faller ikke ut hos meg. Anonymkode: 42ab6...037 Er du mann? Hvordan var det, ble det deilig å ga det bra orgasme for deg? Anonymkode: 9db97...19e
draug 75 Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Materiale: Stål eller glass. Husk hvor det brukes, så det må være enkelt å få gulle reint etter bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå