AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Nå skal vi ha et lite selskap for gutten vår som blir 5år. Har et vennepar som har en gutt som er året eldre som vi selvfølgelig også har invitert. Vi har jo kommet i alle hans sine bursdager, men de har alltid vært opptatt når vår har hatt bursdag. Denne gangen sa de ja til å komme og vi ble jo veldig glad. Men så kommer det en sms hvor det står at en i klassen hans skal også ha bursdag den dagen så da kan de jo ikke komme i vår. Jeg er gravid og har ekstra hormoner i sving😂 Men er ikke dette dårlig gjort? Gutten dems har bursdag noen uker senere og vi har fått invitasjon, men får liten lyst til å sende gutten vår i den 😐 Anonymkode: e6086...42c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Er den andre gutten 6 år og har nettop begynt på skolen? Hvis så, så kan jeg godt forstå at han vil i bursdag sammen med klassekamerater. Anonymkode: cad90...bd3 20
Salka Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Er vel bare å la være å sende gutten i den det og ikke invitere dem neste gang. Dårlig gjort å avlyse deres pga en annen bursdag når de har sagt ja til å komme. Sånne mennesker hadde jeg ikke giddet å ha noe med å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 En avtale er en avtale. Anonymkode: 9154a...32c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Må si jeg ble litt lei meg😕. (Men jeg er jo full av hormoner) Har invitert alle på samme alder fra bhg, men har bare fått svar om at to kommer. Så ble litt ekstra glad når de først sa de kunne. ts. Anonymkode: e6086...42c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 8 minutter siden, Salka skrev: Er vel bare å la være å sende gutten i den det og ikke invitere dem neste gang. Dårlig gjort å avlyse deres pga en annen bursdag når de har sagt ja til å komme. Sånne mennesker hadde jeg ikke giddet å ha noe med å gjøre. Ja vi sender han ikke i den bursdagen. Kanskje vi skal komme med samme unnskyldning tilbake ☺️ Anonymkode: e6086...42c 2
Salka Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja vi sender han ikke i den bursdagen. Kanskje vi skal komme med samme unnskyldning tilbake ☺️ Anonymkode: e6086...42c Bra. Ja, gjør det, så får de smake sin egen medisin! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja vi sender han ikke i den bursdagen. Kanskje vi skal komme med samme unnskyldning tilbake ☺️ Anonymkode: e6086...42c Vil gutten din gå i den bursdagen da? Minst like dårlig gjort og straffe guttene hvis han har lyst og dra Anonymkode: 466db...429 21
Timseh Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Har også opplevd dette, men min sønn skal selvsagt i deres bursdag selv om. Jeg synes det er viktig å dra i barnebursdager. Her en lørdag kjørte jeg land og strand for å rekke 3 barnebursdager. En klokken 12, en klokken 14.30 og en 17.00. Er veldig glad vi dro i alle, for han som hadde bursdagen sin klokken 14.30 var det få som kom får helt vondt av slikt.. 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil gutten din gå i den bursdagen da? Minst like dårlig gjort og straffe guttene hvis han har lyst og dra Anonymkode: 466db...429 Har ikke fortalt vår om bursdagen hans ennå. Men ja er helt enig at det er feil å straffe gutta. Men synes også der er dårlig gjort når det har vært enveis hele tida. Ts Anonymkode: e6086...42c
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skal vi ha et lite selskap for gutten vår som blir 5år. Har et vennepar som har en gutt som er året eldre som vi selvfølgelig også har invitert. Vi har jo kommet i alle hans sine bursdager, men de har alltid vært opptatt når vår har hatt bursdag. Denne gangen sa de ja til å komme og vi ble jo veldig glad. Men så kommer det en sms hvor det står at en i klassen hans skal også ha bursdag den dagen så da kan de jo ikke komme i vår. Jeg er gravid og har ekstra hormoner i sving😂 Men er ikke dette dårlig gjort? Gutten dems har bursdag noen uker senere og vi har fått invitasjon, men får liten lyst til å sende gutten vår i den 😐 Anonymkode: e6086...42c Er dette litt sårt fordi at de ellers ikke har dukket opp, det er jo ikke bare denne gangen du tenker på? Uansett, hvis gutten du tror at gutten din har lyst til å gå i denne vennens bursdag så ville jeg ha sendt han. Jeg ville aldri ha straffet min sønn fordi at jeg irriterer meg over foreldrene til kompisen. Endret 11. oktober 2016 av Wanda Maximoff
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Forstår at du syns det er trist, men samtidig så tenker jeg at gutten til venneparet gjerne ikke vil gå glipp av et busdagsselskap med de guttene han henger med til daglig, spesielt dersom han er ny førsteklassing av året. trodde forresten det bare var vanlig å gi beskjed om en ikke kommer? så at bare to har svart hos deg betyr ikke at det blir folketomt. Anonymkode: c59d6...e23 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #14 Skrevet 11. oktober 2016 Vi har hittil bare hatt "voksenbursdag" med venner og familie. Men dette er første barnebursdagen vi skal ha. Derfor er det sårt og jeg synes det er sårt å få meldinga om at en annen i klassen hans skal ha bursdag samme dagen så da kan de ikke alikevell, etter å ha sagt ja til oss. Vi har alltid kommet i voksen+barnebursdager hos dem. Skjønner det er dumt å straffe gutta, men hva skal man gjøre da? Bare fortsette ? Anonymkode: e6086...42c
*Mocca* Skrevet 11. oktober 2016 #15 Skrevet 11. oktober 2016 Skjønner at det er sårt. Men skjønner at de prioriterer bursdag i klassen, synd det havnet på sånne dag denne gangen, men sånn er det. Å ikke la gutten deres dra i hans bursdag pga dette er smålig synes jeg. Det er å la det gå utover ungene,som er uskyldige oppi dette. 6
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. oktober 2016 #16 Skrevet 11. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det er dumt å straffe gutta, men hva skal man gjøre da? Anonymkode: e6086...42c Ikke straffe guttene.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #17 Skrevet 11. oktober 2016 2 minutter siden, *Mocca* skrev: Skjønner at det er sårt. Men skjønner at de prioriterer bursdag i klassen, synd det havnet på sånne dag denne gangen, men sånn er det. Å ikke la gutten deres dra i hans bursdag pga dette er smålig synes jeg. Det er å la det gå utover ungene,som er uskyldige oppi dette. Hva hadde du gjort? Hadde du ikke reagert på det? Hadde du sagt ifra til dem? Eller latt dette skje år etter år? Anonymkode: e6086...42c
appelsinjuice Skrevet 11. oktober 2016 #18 Skrevet 11. oktober 2016 Det du gjør er å akseptere at venneparet velger å sende barnet sitt i en annen bursdag samt sender deres gutt i bursdagen til deres barn. Jeg håper mange dukker opp i bursdagen til deres lille gutt! 1
*Mocca* Skrevet 11. oktober 2016 #19 Skrevet 11. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du gjort? Hadde du ikke reagert på det? Hadde du sagt ifra til dem? Eller latt dette skje år etter år? Anonymkode: e6086...42c Det hadde jeg nok, men da hadde jeg snakket med foreldrene om det. Man kan fint ta det opp uten at man lar det gå utover barna. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #20 Skrevet 11. oktober 2016 du er gravid, hormoner osv. med fare for å høre slem ut etc KAN det være at du overdriver litt? er det behov for å være såret og lei seg og å "ta igjen med samme mynt) ( hvor gammel er du liksom ) eller er det egentlig bare en bagatell? Du er voksen, du bestemmer selv over dine følselser. Prøv å blås i det. Dere har sikkert mange andre venner og sønnen din kommer nok til å få en kjempebursdag uansett. men vil DU nyte dagen? Anonymkode: 941f9...7a5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå