Gå til innhold

Din beste plukkfisk oppskrift?

Anbefalte innlegg

Jeg ser så mange rare plukkfisk bilde (rare for meg, da det for meg ikke er slik jeg er vant med). Hvor man ser tydelig plukkfiskbitene, potetbitene og det lages mer som en saus til. Jeg er på jakt etter plukkfisk som er helt most, og kondistensen blir som grøt.

Noen som har en god oppskrift? 😃

Anonymkode: f2b76...b9e

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1058394-din-beste-plukkfisk-oppskrift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Plukkfisk er harry.

Anonymkode: ccf6c...5d2

Tøys!

http://www.aperitif.no/artikler/plukkfisk-med-sprostekt-bacon/169224

Denne oppskriften er veldig god, og kan vel moses mer enn det står i oppskriften.

Anonymkode: 3bdf6...835

• Liker 1
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plukkfisk er harry.

Anonymkode: ccf6c...5d2

KG på sitt beste som vanlig, tror ikke det finnes en eneste tråd uten slike svar 😂 Bare for du ikke liker det så betyr det ikke at det er Harry :)

Takk til dere andre:) Skal prøve den linken, så moser jeg det bare litt mer :)

Anonymkode: f2b76...b9e

Annonse

På ‎13‎.‎10‎.‎2016 den 3.06, Spekulasjoner&hets skrev:

Plukkfisk smaker stygt. Grøss! Nesten like stygt som lutefisk. Takke meg til villaks, villørret og ekte vill lofottorsk! Oppdrettsfisk smaker råtne erter. Fulle av antibiotikum og alskens satans verk. 

Er vokst opp med plukkfisk fra selvfisket fisk langt ute i havet. Her i huset liker alle det, og det vil de ha når vi skal til morfar og mormor. Skal ha det på mandag :)

Anonymkode: 34354...84e

På 13.10.2016 den 3.06, Spekulasjoner&hets skrev:

Plukkfisk smaker stygt. Grøss! Nesten like stygt som lutefisk. Takke meg til villaks, villørret og ekte vill lofottorsk! Oppdrettsfisk smaker råtne erter. Fulle av antibiotikum og alskens satans verk. 

Plukkfisk er jo bare en rett der man bruker opp fiskerester. Fisken man bruker kan da komme rett fra havet like så mye som via en fiskedisk eller et oppdrettsanlegg. At du ikke liker plukkfisk er helt greit, men har ingenting med hvor fisken kommer fra å gjøre.

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...