Gå til innhold

Milbemax ormekur til katt, se hit den som kjenner til denne kuren :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det OK å knuse denne i litt mat? Mener jeg har lest at den skal gis hel, men min katt nekter plent, matmor har prøvd flere ganger nå :sukk:

Anonymkode: 7cad3...eb4

Skrevet

Jeg vet ikke om det er mulig. Men det du kan prøve er å ta sånn cat sticks som er myke og dytte pillen inn i den. Fungerer kjempe bra på mine katter. 

Anonymkode: 8b6e0...aea

• Liker 1
Skrevet

Går fint å knuse, eller løse opp i vann og gi i sprøyte.

• Liker 1
Skrevet

Har alltid knust mine og blandet de i mat. Aldri hørt noe annet. :klo: Uansett så har det fungert!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, PaperFlower skrev:

Har alltid knust mine og blandet de i mat. Aldri hørt noe annet. :klo: Uansett så har det fungert!

Ok :), og det er Milbemax du bruker å gi din katt også? Jeg vet at Panacur skal knuses, men har bare hørt katteeiere gi Milbemax uten å knuse den siden tabletten er så liten. Men det burde jo ikke ha noe å si, er vel bare jeg som overtenker og er redd medisineringen ikke skal bli riktig :sjenert:

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok :), og det er Milbemax du bruker å gi din katt også? Jeg vet at Panacur skal knuses, men har bare hørt katteeiere gi Milbemax uten å knuse den siden tabletten er så liten. Men det burde jo ikke ha noe å si, er vel bare jeg som overtenker og er redd medisineringen ikke skal bli riktig :sjenert:

Ja, det er Milbemax, har en gammel eske stående i skapet så er 100% sikker. Aldri vært borti annet. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...