Gå til innhold

Erfaringer med laserbehandling i Bergen? (eller erfaring med laserbehandling av strekkmerker?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har noen erfaringer med laserbehandling av hud i Bergen? Jeg er ute etter en seriøs behandler, og har spesielt sett på Volvat og Aleris; noen erfaringer med disse?

Jeg sliter sånn med dårlig selvtillit pga strekkmerker, og har nå tenkt å ta tak i det. Hvis noen har gjort dette før, uansett hvilket sted, vil jeg gjerne høre om det også!

Tusen takk!

Anonymkode: e5321...1e1

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare tatt laser en gang da det gjorde sykt vondt. Det jeg gjorde med mine strekkmerker som faktisk virket var å bruke dermaroller. Brukte en 1.5 mm dermarulle på strekkmerkene annenhver uke, brukte den med et dermarulle serum fra white lotus som var spesielt til strekkmerker. Har fått utrolig gode resultater med det, det kan ta litt tid før du ser resultater men det gjør det med laser også. Kjøp en rulle med gode nåler så har du den lenge, ruller med dårlige nåler holder bare noen bruk. Viktig at nål-lengden er 1.5 mm og at det ikke er for mange nåler på rullen, kroppsruller har 400 nåler mens en vanlig rulle har 192 nåler. Om strekkmerkene er smale og ikke over et stort område kan du fint gå for en på 192 nåler.

Lykke til!  Uansett hva du velger å gjøre så kom tilbake med oppdatering :) 

Anonymkode: 92476...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...