AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har søkt en stilling med søknadsfrist "snarest" . Hvor lenge bør jeg vente før jeg eventuelt tar kontakt for å forhøre meg om når de ser for seg at fristen er utgått, og antall søkere? Anonymkode: 18c3e...752
stan Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Du bør vel ikke vente i det hele tatt. Jeg pleier alltid å ringe før jeg skriver søknad. Så tar jeg oftest kontakt før fristen, og i dette tilfellet når jeg er sikker på at de har mottatt søknaden. Spør om de har fått den, og om når de tenker innkalle til intervju. Litt pågående, men det er jo ofte en egenskap arbeidsgiver er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 TS: Tusen takk for svar. Jeg jobber i samme bedriften bare at det er en bedre stilling og det er en jobb jeg har skikkelig lyst på!! Vil bare ikke at hun som ansetter vil se på meg som masete dersom jeg spør. Stillingen ble utlyst for en uke siden så kanskje jeg kan ta kontakt i morgen og spørre litt forsiktig..?:) Anonymkode: 18c3e...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå