AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er singel jente på 28 år. Har vært singel i litt over 3 år nå. Jeg begynner å bli ensom og ønsker meg veldig en kjæreste. Går gjennom en litt tøff periode i livet nå og noen ganger trenger jeg bare en klem. Noen som kan holde rundt meg og fortelle meg at alt kommer til å gå bra. Hvor er han? Fler som bare savner en god klem og noen å snakke med? Anonymkode: f17bf...25f 2
Gjest Lovecraft Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Right there with you. Det jeg savner mest ved et forhold, å ha noen å kose og få klemmer av. Er vel flere som savner dette?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 2 minutter siden, Lovecraft skrev: Right there with you. Det jeg savner mest ved et forhold, å ha noen å kose og få klemmer av. Er vel flere som savner dette? You said it altså. Må vel være lov å savne litt nærhet? TS Anonymkode: f17bf...25f
Gjest Lovecraft Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: You said it altså. Må vel være lov å savne litt nærhet? TS Anonymkode: f17bf...25f Mhm! Synd jeg ikke kan gi deg en, men jeg håper det holder men en virtuell klem
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 3 minutter siden, Lovecraft skrev: Mhm! Synd jeg ikke kan gi deg en, men jeg håper det holder men en virtuell klem Tusen takk Skal innrømme at det ikke er det samme, men det hjelper uansett. Takk. Ts Anonymkode: f17bf...25f
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel jente på 28 år. Har vært singel i litt over 3 år nå. Jeg begynner å bli ensom og ønsker meg veldig en kjæreste. Går gjennom en litt tøff periode i livet nå og noen ganger trenger jeg bare en klem. Noen som kan holde rundt meg og fortelle meg at alt kommer til å gå bra. Hvor er han? Fler som bare savner en god klem og noen å snakke med? Anonymkode: f17bf...25f Er samme her
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Godt å høre at det ikke bare er meg. Spesielt nå på høsten hvor alle heller sitter inne med sine kjære er det ekstra vanskelig å være alene. Jeg trives meget godt i eget selskap, det er ikke det, men å ha noen der hadde vært perfekt. T-lys, ullpledd en god rødvin og film <3 Savner det fra forholdsdagene. TS Anonymkode: f17bf...25f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Sender deg en varm klem <3 Anonymkode: 8849b...3c1
-Missi- Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Enig, akkurat det jeg savner og den gode nærheten, hverdagsklemmen, praten det å ha noen å krype inntil om kvelden og snakke om dagen med. Nå har jeg en sønn da, så får mye klemmer av han når han er her, men det er noe annet med den voksne nærheten med en partner. Du er ikke alene om å ha det sånn, sender et par virtuelle klemmer jeg også
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Savner jeg også. Er 34 og vert singel i 9 år, gir snart opp. Finner flere menn, men ingen vil beholde meg. Gjør vondt når høsten kommer. Anonymkode: d6c43...943
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #14 Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Savner jeg også. Er 34 og vert singel i 9 år, gir snart opp. Finner flere menn, men ingen vil beholde meg. Gjør vondt når høsten kommer. Anonymkode: d6c43...943
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #15 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har det akkurat som deg, Ts. Savner så veldig nærheten og kosen med en partner. Det føles enda verre nå som det er kaldere ute og alle trekker inn i leilighetene og husene med familiene sine. Tenk om det blir sånn resten av livet? Akkurat nå er jeg redd for det, selv om jeg bare har vært singel i ett år etter et langt forhold. Anonymkode: 7735b...f38
chouette Skrevet 11. oktober 2016 #18 Skrevet 11. oktober 2016 Samme her. Å gå høst og vinter i møte som singel kjærestejente kan være en utfordring ☺️
Sykkelkopp Skrevet 11. oktober 2016 #19 Skrevet 11. oktober 2016 Å gå neste sesong av walking dead i møte som singel kjærestemann() kan være en utfordring
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #20 Skrevet 11. oktober 2016 Så fine dere er alle sammen. Med fare for å høres veldig egoistisk ut så er det litt deilig å høre at jeg ikke er alene i denne situasjonen. Ønsker jo det beste for alle og at alle skal kunne ha noen der for seg. Selv er jeg ekstremt snill og tror jeg har mange andre bra egenskaper også. Håper snart jeg møter en som setter like mye pris på meg som jeg vil sette på han. TS. Anonymkode: f17bf...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå