Gå til innhold

Eksen min prostituerer seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eksen min har begynt å prostituere seg (ikke på gata, veldig lukket, faste kunder), hun gjør det for å betale ned studiegjeld. Jeg har sterke følelser for henne, er det dumt av meg å bli kunde? 

Anonymkode: b8606...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort det samme om jeg ikke var mindre pen. Studielån :(

Be i det minste om en liten stamkunderabatt.

Anonymkode: 14466...71f

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Veldig dumt. Ikke sikkert hun ville hatt deg som kunde uansett. Om hun er bitter på deg kan hun finne på å anmelde deg.

Anonymkode: e659b...bff

Skrevet

:hakeslepp:

Ved nærmere ettertanke tror jeg det er en tulletråd.

Anonymkode: 61dc8...a74

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min har begynt å prostituere seg (ikke på gata, veldig lukket, faste kunder), hun gjør det for å betale ned studiegjeld. Jeg har sterke følelser for henne, er det dumt av meg å bli kunde? 

Ja.

Skrevet

Tviler på at hun kommer til å være komfortabel med det. Eller, hun er jo komfortabel med å være hore så hun har vel ikke akkurat helt normale grenser, så hva vet vel jeg. Skader ikke å spørre. 

Anonymkode: 6d53d...ec5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mest bekymret for at hun skal føle seg flau over det. Men jeg blir jo en bra kunde da..som hun kjenner.

Skrevet

Var virkelig ikke dette jeg trodde jeg skulle lese da jeg så overskriften.. Er du ikke bekymret for henne?! 

• Liker 6
Skrevet

Tenker også litt at det er bedre at hun har sex med meg enn en annen kunde, hehe

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Ville følt meg ganske liten og patetisk om jeg endte opp med å betale for å ha sex med ei som jeg knullet gratis tidligere.

Anonymkode: 0b2f8...03d

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe. Ville følt meg ganske liten og patetisk om jeg endte opp med å betale for å ha sex med ei som jeg knullet gratis tidligere.

Anonymkode: 0b2f8...03d

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tenner faktisk på det. Dessuten savner jeg sexen

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er dumt. Du trenger å komme over kjærlighetssorgen, og da trenger du avstand.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en tulletråd. Det er nok ganske mange tulletråder som opprettes i forumet. Bare se på hvor mange brukere det er her og hvor latterlige/idiotiske enkelte er. 

Anonymkode: 5713c...c56

• Liker 1
Skrevet

At noen faktisk selger seg for å kjøpe klær og sminke er dessverre virkeligheten. Noen gjør det på bloggen sin, andre på en liten hybel i sentrum.

• Liker 1
Skrevet

Jaja, forventer useriøse eller dømmende kommentarer. Men det går an å svare på spørsmålet

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, forventer useriøse eller dømmende kommentarer. Men det går an å svare på spørsmålet

Du får lage deg en liste og vurdere for og mot.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min har begynt å prostituere seg (ikke på gata, veldig lukket, faste kunder), hun gjør det for å betale ned studiegjeld. Jeg har sterke følelser for henne, er det dumt av meg å bli kunde

Det var du jo i utgangspunktet, var du ikke?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gjort det samme om jeg ikke var mindre pen. Studielån :(

Be i det minste om en liten stamkunderabatt.

Sikkert pen du. Kjør på 😏 Bedre å angre på noe du har gjort. Kunne sikkert hjulpet deg med studielånet ditt 😛 Haha. Neida 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...