Gå til innhold

Decleor Nutri-delice på nett

Junebug

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har funnet denne kremen til salgs på nett? Jeg har lett på strawberrynet og duft, men ikke funnet den. Jeg liker kremen godt, men den er udrøy og koster 475 kr for 50 ml noe jeg synes er i dyreste laget. Hadde vært vint om noen av dere visste hvor jeg kunne skaffet den litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg bruker den rikeste versjonen i krukke, og kjøpte den fra Essential Dayspa. Tror den koster ca 300 der, og så kommer porto i tillegg, med 75-80kroner (husker ikke helt, for det er en stund siden jeg kjøpte den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle prve den rike versjonen, Etheral. Merker at jeg trenger mer fukt nå om vinteren. Jeg har også merket at huden er blitt tørrere etter at jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Kanskje jeg skulle prve den rike versjonen' date=' Etheral. Merker at jeg trenger mer fukt nå om vinteren. Jeg har også merket at huden er blitt tørrere etter at jeg ble gravid.[/quote']

Den er veldig fast i konsistensen, nesten litt som smør (eller Niveakremen i den blå boksen), men ikke fet i det hele tatt. Det er min absolutte favorittkrem om vinteren, og jeg liker spesielt godt at man ikke blir blank i huden, slik at det er uproblematisk å bruke pudder o.l. over kremen.

Jeg sjekket prisen, og den koster 57,50 CAD hos Essential Dayspa; portoen er på 15CAD, og en kanadisk dollar ligger på litt over 5 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg den koster det samme som den lette versjonen på Essential Day spa. Det er mye billigere enn hos hudpleieren min. Kanskje jeg skal prøve litt neste gang jeg er hos hudpleieren for å fikse bryn og vipper. Smørkonsistens hørtes litt avskrekkende ut, men ellers hørtes den super ut. Synes den lette kanskje er litt lett og det hadde vært bra med en litt coldcreme effekt nå på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere betale toll/mva på de varene dere bestiller fra Canada? Jeg har bestillt klær fra Victorias Secrets som jeg synes har fine klær og som ikke er så dyre. Men det blir jo dyrt med tollen som kommer i tillegg da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

De samme reglene som ellers gjelder; jeg regner med å måtte betale, og tar det som en bonus hvis jeg slipper. Hittil har det gått bra, men jeg har bare bestilt ett eller to produkter i slengen. Til tross for portoen på ca 80NOK sparer jeg masse, spesielt hvis jeg kjøper MD Formulations, som er kunstig høyt priset her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...