AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Er permittert i 6mnd fra 1/12, pga nedskjæringer og dårlig økonomi. Samtidig leier de inn kolsulent som dekker mine oppgaver. Nå har de fjernet meg fra alle oppgaver, dvs at jeg ikke har noe å gjøre på jobb. Konsulenten tar mine oppgaver fra idag av, selv om de ikke sier det. Har vært i permisjon til januar i år, og får derfor dårlig grunnlag for dagpenger. De har kun gitt meg et brev,ingen møte eller noe. Vi har en nyansatt som har vært her i 2 mnd. Han ble ikke permittert. Jeg kunne gjort hans oppgaver (er "høyere oppe" enn han). Er dette lov?? Og hva er reglene for å kalle meg inn igjen? Kan de kreve at jeg jobber en dag her og en dag der? Eller hvordan fungerer det? Anonymkode: e196f...ec7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Grunnen til å være organisert. Hvis du er det, kontakt forbundet. Anonymkode: dca21...c10 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Grunnen til å være organisert. Hvis du er det, kontakt forbundet. Anonymkode: dca21...c10 Jeg er det,men FLT er veldig trege. Er det for sent å melde seg inn i NITO etter "shit hits the fan"? Anonymkode: e196f...ec7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er det,men FLT er veldig trege. Er det for sent å melde seg inn i NITO etter "shit hits the fan"? Anonymkode: e196f...ec7 Tror ikke det er for sent. Du har vel ikke noe å tape Anonymkode: dca21...c10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er det,men FLT er veldig trege. Er det for sent å melde seg inn i NITO etter "shit hits the fan"? Anonymkode: e196f...ec7 Ta en telefon eller send helst en mail til NOTO og forklar situaejonen. Spør om du får hjelp dersom du nå melder deg inn. Da vet du før du avslutter og bytter. Anonymkode: 14b42...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå