Snabelsnuppa Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Finnes de enda? Har spurt i et par parfymerier, men de har bare sølvfargete eller sånne i plast, og de duger bare ikke! Noen som kan hjelpe?
Junebug Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Jeg kjøpte en gullfarget i metall for et år eller to siden på parfymeriet på Steen og Strøm i Osll sentrum. Kjøpte den i "billig avdelingen" der de selger Max Factor og Revlon etc.
Snabelsnuppa Skrevet 21. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2004 Et år eller to siden ja. Finnes de fortsatt der, mon tro? Skal ta en titt neste gang jeg er i Oslo, så får jeg heller ha "ku-øyevipper" en stund til...
Midnattsol Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Jeg klarer heller ikke de sølvfargede, men jeg liker en sort som jeg har kjøpt på Cubus. Den er mindre. Kanskje den kan funke på deg?
Orthia Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 Hva er forskjellen på en sølv- og en gullfarget vippetang? :klø:
Dina Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 Hva er forskjellen på en sølv- og en gullfarget vippetang? :klø: Det lurer jeg også på...!!!
Gjest 1111 Skrevet 21. november 2004 #7 Skrevet 21. november 2004 Gullfarget er mye bedre, hvorfor vet jeg ikke.
Dru Skrevet 21. november 2004 #8 Skrevet 21. november 2004 Øh... Jeg trodde det var kvaliteten på gummilista som avgjorde... Ikke hvilken billig edelmetall-etterligning den er i.
Arkana Skrevet 21. november 2004 #9 Skrevet 21. november 2004 Øh... Jeg trodde det var kvaliteten på gummilista som avgjorde... Ikke hvilken billig edelmetall-etterligning den er i. Det trodde jeg også. Metallet kan da umulig ha noe som helst å si.
Midnattsol Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Jeg klarer ikke de sølvfargede fordi de er for store.
Snabelsnuppa Skrevet 22. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2004 Sannelig om jeg vet hvorfor det er forskjell på gull- og sølvfargete, men det er det! Kanskje det er metallet, ørsmå designforskjeller eller no'? :klø: At de har forskjellig farge, tyder kanskje på forskjellig produsent? Jeg hadde min kjære gullfargete i åresvis, og da den takket for seg, var det bare de i sølv å oppdrive. Den jeg kjøpte dro ut 8-10 øyevippehår hver gang jeg prøvde den, så den havnet fort i søpla. Kjøpte likedan til mamma, og hennes øyevipper ble klippet rett av! :o Så dere skjønner av begge vi to sverger til de gullfargete! Jeg får teste ut den svarte på Cubus da - takk for tipset, Midnattsol!
Dru Skrevet 22. november 2004 #12 Skrevet 22. november 2004 Jeg tillot meg å være snobb når jeg kjøpte vippetang, og har en fra Shiseido. Den anbefales virkelig, altså. Og så er det med en ekstra gummilist når man kjøper den. Og så får man kjøpt separate gummilister. Prisen har jeg fortrengt... Den er riktignok sølvfarget, men den er liten og nett i forhold til mye annet.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #13 Skrevet 22. november 2004 Gullfarget vippetang med ekstra gummilister har de på The Body Shop.
Tusseline Skrevet 22. november 2004 #14 Skrevet 22. november 2004 Jeg kjøpte nylig en gullfarget vippetang på Esthetique. Den var helt ubrukelig. :-?
Snabelsnuppa Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2004 Hurra! Nå har jeg endelig funnet ordentlig vippetang! De hadde den på Vita til en ganske billig penge (i forhold til mange andre) - så nå er jeg såre fornøyd! :-) :-) :-)
Gjest NastyNice Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 Den fra Shiseido ER virkelig bra! Helt enig med Druscilla her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå