AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Vet ikke helt om dette er riktig tråd, beklager hvis det er feil. Jeg lurer på om det er mulig å finne ut hvor egne bilder og/eller brukernavn til forskjellige ting er lagt ut? Brukernavn til f.eks snapchat eller instagram. Grunnen er at for en stund siden så fant jeg ut (eller noen sendte meg en screenshot) av at en person bruker falske bilder (ikke av meg) på Tinder, men i profilen hennes har hun lagt ut MIN snapchat. Som selvfølgelig gjorde at 100 ukjente gutter legger meg til, sender meg bilder av peniser osv. Men jeg tok kontakt med Tinder og har fått fjernet denne kontoen. Men nå igjen er det tilfeldige som legger meg til på snapchat, tilfeldige som legger meg til på facebook og sånn. Så lurer på om noen har gjort noe lignende igjen Jeg synes dette er litt ekkelt, fordi jeg er en ganske sjenert og tilbaketrukken person, og skjønner ikke hvem som legger ut brukernavnet mitt til snap. Om jeg ønsket penis-bilder hadde jeg lagt det ut selv, men det har jeg ikke gjort. Noen tenker sikkert "bare lag ny bruker", ja, kan sikkert det. Men det er fortsatt irriterende, hvert fall når jeg ikke forstår hvem det kan være. Jeg er en person som er veldig konfliktsky og krangler ikke med noen, har ikke noen "fiender" eller noen jeg kan tenke på som ville gjort det. Håper virkelig at det er noen som har noen tips eller vet hva jeg kan gjøre, for det har blitt veldig irriterende nå. Anonymkode: 8a443...54f
penny_ Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Du kan google brukernavnet ditt. Skriv f.eks. AnonymBruker snapchat
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Det er like sannsynligvis at Tinder-kontoen er laget av svindlere som bare ville få den til å se mest muilg ekte ut. Det var nok relativt tilfeldig at de brukte akkurat deg denne gangen, og du får neppe gjort noe mer med det enn du har. Jeg hadde laget en ny konto med et nytt navn. Anonymkode: e8468...94f
penny_ Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er like sannsynligvis at Tinder-kontoen er laget av svindlere som bare ville få den til å se mest muilg ekte ut. Det var nok relativt tilfeldig at de brukte akkurat deg denne gangen, og du får neppe gjort noe mer med det enn du har. Jeg hadde laget en ny konto med et nytt navn. Anonymkode: e8468...94f Hvis hun finner ut hvor brukernavnet ligger, så kan hun få gjort noe med det, jo.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 6 timer siden, penny_ skrev: Hvis hun finner ut hvor brukernavnet ligger, så kan hun få gjort noe med det, jo. Det ligger på Internett, og når noe legges der må man regne med at det aldri kan fjernes igjen. Det vil bli registrert av søkemaskiner, internettarkiver og andre som kan tjene på det, og dukke opp igjen gang på gang. Anonymkode: e8468...94f 1
penny_ Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ligger på Internett, og når noe legges der må man regne med at det aldri kan fjernes igjen. Det vil bli registrert av søkemaskiner, internettarkiver og andre som kan tjene på det, og dukke opp igjen gang på gang. Anonymkode: e8468...94f Nei, sier du det. Hvis det ble lagt ut på match.com og fjernet derfra igjen, så er ikke det sikkert noen finner det selv om det fortsatt ligger et annet sted med mindre de faktisk leter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå