momo Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Lurer på om det er noen som har vært der, ligger i Alanya i Tyrkia. Vi har tenkt oss dit til sommeren og lurte på hva dere syntes om det stedet. Vi skal da dra med våres 4 år gamle jente.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 her kan dere trygt dra! var der i fjor sommer og jammen meg er det fint her! dyrt hotell men det skal koste litt når man har alt på et sted og når man er garantert å bli fornøyd! alt ligger som en liten by og du trenger nesten ikke gå ut om kvelden og spise.. det er veldig tilrettelagt for små barn og det er jo mest et familiehotell! dette tror jeg dere bør satse fult på.. kjempe fint stort hotell som har alt,samt beliggenhet i forhold til strand!
starie Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Jeg var der da jeg var 12 og min søster 10, og det var kjempegøy :D
showgirl Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Heisan! Vi var der i sommer-var kjempeflott hotell :-) "Alt" er der liksom, frisør,gullsmed,internettkafe osv. Leilighetene var store og romslige,og det var mulig å få leie air conditioner, noe som var kjekt å ha (temp på ca38 grader i skyggen!) Eneste minus som er at det er et stykke unna alanya så man må ta buss/taxi til byen. Men bussen går OFTE og er Billig. Ungene storkosa seg der, de bodde i bassengene som er store og gode. Er strand rett ved siden av hotellet men der var det tiltends til bølger så min lille sønn ville heller være i bassenget på hotellet. God Tur!!
Gjest cathli Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har vært på Pascha Bay 3 ganger, og stortrives der! Kan helt klart anbefale dette hotellet, spesielt da dere skal reise med barn. Litt utenfor by-maset, men samtidig livligt. Her er alt dere trenger:) God tur!
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 Minenne mine om Pascha Bay er......... SPY...SPY...SPY.......SYKEHUS............. Skal aldri dit igjen,ikke 10 ville hester skal få meg dit.... Når vi var der i mai.var over halvparten av gjestene syke,ikke noe hjelp å få hos hotell personalet....folk kastet opp overalt.......... Kjempe dårlig servise av hotell ansatte....... Alle skyldte på alle,ingen ville ta ansvar for noe ang sykdommen.....
Scaramouche Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 Oisann! Det hørtes ikke mye bra ut! Men vi opplevde det faktisk helt motsatt, at de ansatte var kjempehyggelige og hjelpsomme.
Mitsi Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 Minenne mine om Pascha Bay er......... SPY...SPY...SPY.......SYKEHUS............. Skal aldri dit igjen,ikke 10 ville hester skal få meg dit.... Når vi var der i mai.var over halvparten av gjestene syke,ikke noe hjelp å få hos hotell personalet....folk kastet opp overalt.......... Kjempe dårlig servise av hotell ansatte....... Alle skyldte på alle,ingen ville ta ansvar for noe ang sykdommen..... Men det har da jeg opplevd på høyfjellshotell i Norge oså det...
momo Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk for svar! Nå er turen bestilt, høres jo ut som om vi kommer til og få en kjempefin tur. blir ikke så skremt av spy historien, for det er jo faktisk noe som kan skje overalt.
kirstiJ Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Her var det jo mange positive erfaringer... Noen som har vært der etter 2004?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå