AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Det er det som skjer i spåbransjen, folkens! Eieren av forumet bidrar til mobbingen av en kreftsyk kunde samt beskytter sin bestevenn, altså en annen spådame FL. Hårreisende at dette går an. http://livsstilsguiden.no/forum/showthread.php?t=13338 Fort dere før tråden blir stengt av nazidama!! Anonymkode: 5762d...3c0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Nå har det blitt enda mer drama, kunden har anmeldt spådamen til politiet mens spådamen truer kunden på forumet. Trodde det var mye drama på KG men tok feil. Anonymkode: 5762d...3c0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 En veldig interessant tråd som tar opp et viktig tema, men jeg skjønner ikke helt dette med taushetsplikt. Disse spådamenes virksomhet går ikke under helsepersonelloven, forvaltningsloven, offentlighetsloven, eller andre lover. De kan ha en selvpålagt taushetsplikt, men kan så vidt jeg vet ikke straffes for å bryte denne. Er det noen med juridisk kompetanse som kan bekrefte eller avkrefte dette? Anonymkode: f571a...25b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Ikke overraskende at det blir drama egentlig. Holder meg generelt et godt stykke unna folk som påstår de kan spå eller på andre måter bedriver overnatulig eller okkult virksomhet da mange av dem har en skrue løs. Anonymkode: ed50f...61f 2
Honey Dew Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Og folk sier at kg er et mobbeforum. Det forumet der, er noe av det verste jeg har sett 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 4 timer siden, Honey Dew skrev: Og folk sier at kg er et mobbeforum. Det forumet der, er noe av det verste jeg har sett Jeg synes at flere bør ta turen innom det forumet for å få seg hakeslepp. Makan til mobbing har jeg aldri sett før. Anonymkode: 5762d...3c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå