Gå til innhold

.

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trenger vi ikke flere tråder om AB-funksjonen.

Anonymkode: ea03b...811

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, Jacklost skrev:

Dette er en støttetråd

Det går nok bra med AB. 

Anonymkode: ea03b...811

• Liker 3
Skrevet

Snakker om å skyte seg selv i foten 

Anonymkode: 29d08...513

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Gjest Sokrates Alopeke
Skrevet

Jeg vet den ikke kommer til å bli avviklet.

Noe som bekrefter at moderatorene støtter mobbing og trolling.

Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Når skal folk forstå at funksjonen kommer aldri til å bli avviklet? Jeg synes det er direkte kvalmende å se hvordan visse brukere driver å hakker på alle ab-er og legge de under samme kam. De er vanlige mennesker som oss som poster her på forumet, ikke alle har lyst å være aktive med brukeren sin på hele forumet da man føler seg mer komfortabel med å være anonym visse ganger og det må vi bare respektere! Jeg har vært borti mange trivelige og flotte ab-er på kg, faktisk så synes jeg mange av ab-ene er trivelige mennesker :) Kan ikke vi alle bare komme overrens? Forumet hadde blitt en mye triveligere plass da :) For husk, sure og frekke brukere kommer i både anonym og uanonyme versjoner ;)

Hvis man ikke har en meget god grunn til å poste som AB bør det ikke være lov å gjøre det. "Jeg føler meg mer komfortabel" er ikke en gyldig grunn. Å f.eks. dele svært personlige detaljer som kan knytte bruker mot person er en gyldig grunn.

Skrevet
41 minutter siden, jabx skrev:

Hvis man ikke har en meget god grunn til å poste som AB bør det ikke være lov å gjøre det. "Jeg føler meg mer komfortabel" er ikke en gyldig grunn. Å f.eks. dele svært personlige detaljer som kan knytte bruker mot person er en gyldig grunn.

Hvem er du til å bestemme hva som er gyldig grunn?

Anonymkode: 76b96...3ea

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du til å bestemme hva som er gyldig grunn?

Anonymkode: 76b96...3ea

Jeg sitter i den posisjon at jeg har rett til egne meninger og til å gi uttrykk for disse. Takler du ikke det får du stikke av.

Skrevet
4 minutter siden, jabx skrev:

Jeg sitter i den posisjon at jeg har rett til egne meninger og til å gi uttrykk for disse. Takler du ikke det får du stikke av.

Da får du også takle at en god del brukere her på forumet faktisk ønsker å beholde denne funksjonen.

og hvis DU ikke klarer å takle det, så er det faktisk DU som kan stikke av....

Anonymkode: 72d04...f55

• Liker 4
Skrevet
På 11.10.2016 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Da får du også takle at en god del brukere her på forumet faktisk ønsker å beholde denne funksjonen.

og hvis DU ikke klarer å takle det, så er det faktisk DU som kan stikke av....

Anonymkode: 72d04...f55

Hva babler du om? Jeg ytrer meningene mine om saken, og kommer til å fortsette med det uavhengig av personer som deg, som misbruker AB-funksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...