AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er student og har hjemmestudier i dag. Er i leiligheten til typen, og lurer på å overraske ham med å ta han i mot i skolejente-kostyme (han har en skolejentefetisj). Jeg er derimot litt redd for at han skal synes det er litt "overveldende" og bare stress å bli "presset" til sex med en gang han kommer hjem fra jobb. Han har derimot over lengre tid uttrykt ønske om at jeg skal kle meg opp slik, og vi har avstandsforhold. Jeg drar i morgen. Sååå - sexy og turn on eller bare stress? Anonymkode: 703b4...b37 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Turn-on!! 😛😛 Anonymkode: 91262...395 3
stan Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Kjør på. Du kan jo gi han noen hint. Send han noen "pirrende" sms'er i løpet av dagen. 1
Mannebjørn Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er student og har hjemmestudier i dag. Er i leiligheten til typen, og lurer på å overraske ham med å ta han i mot i skolejente-kostyme (han har en skolejentefetisj). Jeg er derimot litt redd for at han skal synes det er litt "overveldende" og bare stress å bli "presset" til sex med en gang han kommer hjem fra jobb. Han har derimot over lengre tid uttrykt ønske om at jeg skal kle meg opp slik, og vi har avstandsforhold. Jeg drar i morgen. Sååå - sexy og turn on eller bare stress? Anonymkode: 703b4...b37 Dritbra initiativ! Bare ikke vær altfor nedfor om han takker nei om det viser seg at han har hatt en helt forferdelig dag. Det fins tider hvor man ikke kan presse sex på menn, dog det er sjelden 2
Sphere Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Kjør på! Heldig fyr som har ei som møter fetisjen hans slik, og gjerne vil overraske ham. Her skaffer du deg nok en mengde plusspoeng. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Æsj, nei, det tror jeg bare han vil synes er turn off. De fleste menn synes det. Anonymkode: 1585f...1be 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Dette er noe jeg har spurt samboeren min om å gjøre gjentatte ganger opp gjennom årene, men hun har aldri gjort det for meg (dvs møte meg i døra når jeg kommer hjem ikledd sexy undertøy, nattøy, kostyme etc.). Så jeg sier bare kjør på. Typen din er super heldig. Det skal mye til at dette ikke slår an (eneste grunnen er vel hvis han har hatt en drittdag på jobb, men da vil jo dette sannsynligvis gjøre dagen hans litt lysere:-) ) Anonymkode: e0837...e5b 3
Gjest Andrea93 Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Go for it! Det er alltid en slager her i huset. Selv om jeg gjerne gir han en liten "advarsel" i form at et bilde eller en sms i forkant :-)
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Åååå du er heldig..Vil også ha en kjæreste jeg kan gjøre det med å ha et forhold hvor man har nok ro i forholdet til å hygge seg sånn Go for it! Anonymkode: d761c...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Sendte han et teaser-bilde rett før han var ferdig på jobb nå, og fikk en haug med glisefjes tilbake, så tror dette blir en suksess. Takk for opp-backingen Anonymkode: 703b4...b37 3
TMC Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Kjør på. Send han små selfies med hint om hva han kan vente, fletta over uniformspuppen (om du har langt hår), skjørtet og strømpene close up, men ikke hele pakka Kommer til å gjøre ham ivrig som fan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå