blaffen Skrevet 11. oktober 2016 #21 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De går riktignok "snart" ut på dato (mars 2017), men jeg aner ikke hvor lenge slike er holdbare. Han har fire igjen. Vi har vært sammen i 2,5 år (avstandsforhold i to, men ser hverandre ca to ganger i måneden og han ber stadig om dirty bilder osv... Han er også veldig "på" når vi ses) og jeg har hele tiden blitt fortalt at han ikke takler kondomer. (Fikk også erfare dette første gang vi skulle ha sex hvor han ble slapp da han skulle træ på kondomen, men kanskje jeg bare hadde feil kondomer?) Merker jeg ble skikkelig uvel av dette. De ligger i et "hemmelig" rom under selve toalettmappen, men jeg vet han bruker det rommet "jevnlig", så han vet de er der. Jeg oppdaget det da jeg skulle flytte på toalettmappen og glidelåsen ikke var dratt igjen. Vet ikke hvordan (eller om) jeg skal ta det opp med han. Er det sannsynlig at disse ligger igjen fra forrige kjæreste? Synes fortsatt det er ubehagelig at han ikke kaster dem ettersom vi ikke bruker kondom som prevensjon. Sikkert teit av meg, men jeg ble lei meg av dette. Eksen min var utro til tusen, så det er mulig jeg er ekstra hårsår. Tips til om, og eventuelt hvordan, jeg skal ta dette opp med han mottas med takk. Eventuelt støttende og beroligende ord er også kjærkomment. Anonymkode: 73304...f93 Jeg er *nesten* sikker på at de er der for din skyld. De ble plassert der første gang fordi han regnet med at du kunne kreve gummi og de blir værende i tilfelle du ombestemmer deg nå.. Eller så bare er han litt sløv til å rydde. Jeg har hauger med ting jeg skulle ha gjort som drøyer i det lengste fordi jeg aldri kommer på det når det passer(hvis jeg skulle ha rignt elektriker og kommer på det akkurat mens jeg sitter åp do for eksempel..) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå