Gå til innhold

Fant kondomer i toalettmappen til typen

Fremhevede innlegg

Skrevet

De går riktignok "snart" ut på dato (mars 2017), men jeg aner ikke hvor lenge slike er holdbare. Han har fire igjen.

Vi har vært sammen i 2,5 år (avstandsforhold i to, men ser hverandre ca to ganger i måneden og han ber stadig om dirty bilder osv... Han er også veldig "på" når vi ses) og jeg har hele tiden blitt fortalt at han ikke takler kondomer. (Fikk også erfare dette første gang vi skulle ha sex hvor han ble slapp da han skulle træ på kondomen, men kanskje jeg bare hadde feil kondomer?) 

Merker jeg ble skikkelig uvel av dette. De ligger i et "hemmelig" rom under selve toalettmappen, men jeg vet han bruker det rommet "jevnlig", så han vet de er der. Jeg oppdaget det da jeg skulle flytte på toalettmappen og glidelåsen ikke var dratt igjen.

Vet ikke hvordan (eller om) jeg skal ta det opp med han. Er det sannsynlig at disse ligger igjen fra forrige kjæreste? Synes fortsatt det er ubehagelig at han ikke kaster dem ettersom vi ikke bruker kondom som prevensjon. Sikkert teit av meg, men jeg ble lei meg av dette. Eksen min var utro til tusen, så det er mulig jeg er ekstra hårsår. 

Tips til om, og eventuelt hvordan, jeg skal ta dette opp med han mottas med takk. Eventuelt støttende og beroligende ord er også kjærkomment. 

Anonymkode: 73304...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du jo antallet kondomer, minker det så vet du hvorfor.

Er vel ikke mye å gå å tenke på, synes jeg

• Liker 9
Gjest SuperSonic
Skrevet

Kast de og se om det dukker opp nye :Hehe:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De går riktignok "snart" ut på dato (mars 2017), men jeg aner ikke hvor lenge slike er holdbare. Han har fire igjen.

Vi har vært sammen i 2,5 år (avstandsforhold i to, men ser hverandre ca to ganger i måneden og han ber stadig om dirty bilder osv... Han er også veldig "på" når vi ses) og jeg har hele tiden blitt fortalt at han ikke takler kondomer. (Fikk også erfare dette første gang vi skulle ha sex hvor han ble slapp da han skulle træ på kondomen, men kanskje jeg bare hadde feil kondomer?) 

Merker jeg ble skikkelig uvel av dette. De ligger i et "hemmelig" rom under selve toalettmappen, men jeg vet han bruker det rommet "jevnlig", så han vet de er der. Jeg oppdaget det da jeg skulle flytte på toalettmappen og glidelåsen ikke var dratt igjen.

Vet ikke hvordan (eller om) jeg skal ta det opp med han. Er det sannsynlig at disse ligger igjen fra forrige kjæreste? Synes fortsatt det er ubehagelig at han ikke kaster dem ettersom vi ikke bruker kondom som prevensjon. Sikkert teit av meg, men jeg ble lei meg av dette. Eksen min var utro til tusen, så det er mulig jeg er ekstra hårsår. 

Tips til om, og eventuelt hvordan, jeg skal ta dette opp med han mottas med takk. Eventuelt støttende og beroligende ord er også kjærkomment. 

Slike er holdbare noen år. Uten at jeg husker eksakt. 

Skrevet

Men skal jeg fortelle han om funnet, eller skal jeg vente til neste gang og se om det har minket? 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skal jeg fortelle han om funnet, eller skal jeg vente til neste gang og se om det har minket? 

Jeg har selv hatt kondomer liggende fra forrige forhold og kjæresten vet om de.  Hun tok det helt fint.

Du kan for all del la være å si ifra, men pass deg for å sjekke han stadig vekk.  Da kan du lure hjernen din til å tro at selv om ikke antallet minker så er det bare spørsmål om tid.  

Bare pass på å ikke formulere deg slik at han tror du mistror ham.  Dersom dere pusser tennene sammen og toalettmappen og kondomene syns, så bare later du som om du utforsker toalettmappa hans for moro og si noe som "jasså, du vet at disse går snart ut på dato *blunk* *blunk*.

• Liker 1
Skrevet

Du må jo være glad for at han ihvertfall bruker kondom når han er utro!

Anonymkode: 00b79...b21

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo være glad for at han ihvertfall bruker kondom når han er utro!

Anonymkode: 00b79...b21

haha, den jeg så for meg også - ikke så lang holdbarhet på kondomer og gummi generelt

Skrevet

RFSU opererer med fem års holdbarhet på sine kondomer. Så de har nok ligget der lenge, ja.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte si det. Men hvorfor har en mann kondomer i toalettmappa si om han hater å bruke det?  Tipper han bruker kondom på de han er utro med. Så slipper han å bli avslørt ved evt. graviditet. Hadde ikke sagt noe til han. Å sjekket om kondomene hadde blitt borte. Å sjekket om det kom nye med annen dato på. Ta bildet av kondomene og datoen i toalettmappen. så har du bevis den dagen han står å nekter. ;)

Anonymkode: c8250...e80

Skrevet

fem års holdbarhet fra produksjonsdato, ofte blir de hengende ganske så lenge ved flere steder der de selges

Skrevet

De er mest sannsynlig gamle. Jeg ville ikke tenkt på det, ihvertfall. Hadde dere vært sammen i 15 år derimot...

• Liker 4
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Han kjøpte de kondomene før dere ble sammen.

Skrevet

Sikkert fra forrige kjæreste, og det er sikkert slik at han har prøvd for hennes del tidligere, men at han nå ikke vil, om du er åpen for å gå uten.

Men se om antallet minker i tilfelle. Hvis du vil ta det opp, ikke anta det verste. Bare hold en lett tone til å begynne med. Slike ting holder ganske lenge. Har selv to kondomer i veska mi fra forrige forhold. Det er slutt for 7 år siden og kondomene har helt garantert gått ut på dato.. Det er liksom bare det å somle seg til å kaste dem.

Anonymkode: e6ff5...bea

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han har sikkert glemt at de er der. Men om antallet minker kan du jo begynne å lure.

Skrevet

Kondomer skal ha minst fire års holdbarhet ved salg, så disse er kjøpt seinest i 2013. 

Anonymkode: 08d9e...064

• Liker 2
Skrevet

Om de minker som noen skriver her. Hva om han onnanerer med kondom for å unngå søl? 

Skrevet

Eller om det mangler en og han gir bort til en kamerat som har glemt å kjøpe inn. Dumt å ta feil 

• Liker 1
Skrevet

Finnes mange som bruker kondom når de onanerer for å slippe søl, spesielt hvis de f.eks. ønsker å dra laksen mens de ligger i sengen på besøk hos andre. Da er det jævlig praktisk bare å ta av kondomen og kaste den, evt. skylle den ned i dass. Uten kondom blir det jo sæd utover gulvet og opp langs veggene, og det tar seg lite ut når man er hos andre.

Anonymkode: 341a5...788

Skrevet

Det ligger kondomer over alt hos kjæresten min: i bilen, toalettmappen, nattbordskuffen, jakkelommen osv.. det er ikke akkurat noe de fleste tenker på å måtte fjerne når de kommer i et forhold, han hadde jo et liv før meg! 

Forstår ikke alle som får panikk når de finner en stakkars kondom... viser bare at du har en ansvarlig type! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...