Gå til innhold

Betyr dette noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lager mat til meg, holder rundt meg hele natta når vi sover, masserer meg frivillig i situasjoner hvor det ikke kan føre til sex, kysser meg i panna eller på skulderen når han tror jeg sover, lar meg sove uten å vekke meg om jeg sovner oppå han i sofaen.

Kan jeg føle meg trygg på at han liker meg?

Anonymkode: 69821...42a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du aldri være trygg på!

Anonymkode: 8ad37...3cb

• Liker 6
Skrevet

Jepp <3

Anonymkode: 09954...834

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 1fca6...b76

• Liker 3
Skrevet

Sånn har jeg det også. Men vi er sammen hele tiden, og jeg føler meg ganske trygg på at han liker meg.

Anonymkode: ad2fc...f74

Skrevet

Som mann kan jeg si at jeg aldri ha ville gjort slikt med ei dame om jeg ikke hadde likt henne.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror han hater deg faktisk.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lager mat til meg, holder rundt meg hele natta når vi sover, masserer meg frivillig i situasjoner hvor det ikke kan føre til sex, kysser meg i panna eller på skulderen når han tror jeg sover, lar meg sove uten å vekke meg om jeg sovner oppå han i sofaen.

Føler du deg trygg på at han liker deg? Føles det kunstig eller ekte?

Anonymkode: b3206...b5c

Skrevet

Høres ut som en motbydelig player. Dump ham

• Liker 4
Skrevet

Nei, du kan faktisk aldri føle deg trygg på det ut fra slike ting. I begynnerfasen må du neste bare glemme å oppnå denne tryggheten som du etterlyser, og heller nyte tiden og håpe at det går den veien du ønsker. :) 

Anonymkode: 6f089...189

• Liker 2
Skrevet

Hørtes ut som min. Han har nettopp sagt han elsker meg.

Skrevet

En forelsket kar det der. Men ting pleier å dabbe litt av når den verste forelskelsen roer seg. Nyt det. En dag må du plutselig lage din egen mat.

Anonymkode: 7f08d...726

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En forelsket kar det der. Men ting pleier å dabbe litt av når den verste forelskelsen roer seg. Nyt det. En dag må du plutselig lage din egen mat.

Det dabber aldri av hvis det er skikkelig "sjelevenn forelskelse" ;) Tro meg. Det er aldri fred og få

Anonymkode: 09954...834

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da vært borti flere slike, og vært slik selv, uten at det har vært forelskelse eller forpliktelse inne i bildet. Jeg håper så klart for TS' skyld at han er der hun vil ha ham, men denne oppførselen i seg selv er langt fra tilstrekkelig som indikator på det.

Anonymkode: 6f089...189

Skrevet

Hva med å spørre han? Isteden for å gå å lure.

Skrevet
12 timer siden, Inwe skrev:

Hørtes ut som min. Han har nettopp sagt han elsker meg.

Hvor lenge har dere datet før han sa det? 

TS

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere datet før han sa det? 

TS

Siden slutten av mai. Så litt over 4 mnd. Dating blir forresten litt feil ord på det. Han har mer eller mindre bodd hos meg siden juni. 

Skrevet
På 11.10.2016 den 7.37, AnonymBruker skrev:

Som mann kan jeg si at jeg aldri ha ville gjort slikt med ei dame om jeg ikke hadde likt henne.

men du representerer bare 0.0000000001% av alle menn 

På 11.10.2016 den 5.26, AnonymBruker skrev:

Ts. Du kan ALDRI være sikker. Har du lest tråden som heter "hvordan sile ut menn som er useriøse"? Hvis ikke, så finner du den her 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...