AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg tenker å fylle de små leppene mine (+ utjevne en røykelinje på leppen min). Noen steder å anbefale, eller noen med dårlige erfaringer fra et sted? Er det noen som har prøvd juvederm volbella - erfaringer? Tenkte egentlig restylane, men ser juvederm volbella er mye dyrere, blir det mykere, varer det lenger, eller hvorfor er dette dyrere liksom? Anonymkode: 28558...805
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Har hørt Sol Elise er flink. En kollega var hos henne og det så kjempe naturlig ut. Hun fikk ikke restylane, husker ikke hva det var hun fikk, men tror det var fordi det er mykere og bedre kvalitet ellernoe. Her er link til siden hennes med bilder: https://www.facebook.com/kosmetisksykepleiersolelise/?fref=ts&locale=nb_NO Anonymkode: 4d62b...430 1
wintergirl Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Så flotte resultater hun Sol Elise hadde Ja, juverderm er best, ts. Har hørt av en lege som har drevet med det en stund at det ikke klumper seg som restylane kan gjøre. Men sikkert mange andre erfaringer om hvem fillers som er best. Men hør deg frem før du gjør noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå