Gå til innhold

Når du ikke vet noe særlig mer om han enn hva han foretrekker i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen kom jeg i kontakt med en gutt via appen Jodel. Vi la hverandre til på snapchat, og chattet en del. Først delte vi litt sånn bli-kjent-info med hverandre, men det tok ikke lang tid før vi var inne på tema sex. Nå husker ikke jeg hvordan vi kom inn på tema, men ihvertfall så merket jeg at når jeg prøvde å vinkle det inn på "normal samtale" igjen, så svarte han kort og litt mindre interessert enn når vi snakket om kosing, sex og preferanser. Etter hvert tenkte jeg også på at han ennå ikke hadde fortalt meg hva han het, noe jeg syntes var litt snodig. Jeg hadde bare glemt å spørre oppi det vi allerede snakket om, men han hadde liksom allerede bedt meg på en slags date før jeg hadde spurt han hva han heter. 

Han inviterte meg på filmkveld hjemme hos seg. Det er meningen det skal skje etter jeg er ferdig på skolen i morgen. Jeg ville forsikre meg om at han ikke forventet at det kom til å bli noe sex den kvelden, og spurte sånn "film er film, sant? Så ikke vi forventer helt forskjellige ting". Jeg har altså gjort det ganske klart at jeg ikke har noen tanker om å ha sex med han med det første. Jeg har også bare sett ett eneste bilde av han på snapchat, da vi for det meste chattet vanlig. Men greia er at han svarte at han forventet litt "vanlig cuddling", altså litt kos. Vi har aldri møtt hverandre før. Jeg aner ikke hva etternavnet hans er heller. Men han ba meg hjem til seg for å se film sammen. Han har dog sagt seg enig i at vi skal bli kjent før vi gjør noe mer intimt.. Men jeg syns på en måte at han forventer så mye så fort! Så nå er jeg litt usikker på om jeg i det hele tatt har lyst til å møte han. Jeg har fått litt følelsen av at han er litt mer ute etter sex enn han vil innrømme. 

Jeg har nå spurt han om vi heller kan gjøre noe på byen enn å dra hjem til han i morgen. For å være hjemme hos han første gangen vi møtes, det føler jeg er ubehagelig. Jeg er bare mer forsiktig enn som så. Han sover antagelig, så jeg har ikke fått svar ennå. Men det jeg er ute etter er kanskje hva slags inntrykk dere får av det jeg har beskrevet her. Om han høres ut som han er noe å satse på, altså å bli kjent med han, eller om jeg egentlig bare kaster bort tiden min dersom jeg vil ha noe mer enn bare sexprat hele tiden..? 

Anonymkode: dcffa...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kastet bort tiden min på han der!

Anonymkode: 20c64...bbc

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke kastet bort tiden min på han der!

Anonymkode: 20c64...bbc

Jeg tenker dessverre det samme.. Jeg trengte vel bare at noen andre syntes det samme som meg, så jeg ikke tar noen feilbeslutninger. Jeg ser ihvertfall hva han svarer i morgen, om han sier seg villig til å gjøre noe der han ikke kan kose med meg. Jeg vet jo heller ikke hva han anser som "vanlig cuddling". For alt jeg vet vil han kanskje ha kyss og ta på meg her og der, og gjøre ting som egentlig ikke er så komfortabelt med noen man akkurat har møtt. Og det er jo veldig snodig at han ikke tar noe særlig initiativ til å prate om andre ting enn kosing og sex. 

Skrevet

Hvor gammel er du? Høres ut som du er veldig ny på dating..mener ikke noe negativt, men her er det VELDIG klare signaler om at han vil bare ha sex!!! Du trenger ikke å lure på det engang..:P

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, meeeg9 skrev:

Hvor gammel er du? Høres ut som du er veldig ny på dating..mener ikke noe negativt, men her er det VELDIG klare signaler om at han vil bare ha sex!!! Du trenger ikke å lure på det engang..:P

Jeg er 20, men ja, har dessverre veldig lite erfaring med dating. Men jeg forsøker jo å gjøre noe med saken :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...