Gå til innhold

Føler at hun ikke liker meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg retter meg gjerne mot de litt yngre skribentene her, da jeg tror de litt eldre (no offense :tongue:) ikke kommer til å skjønne sammenhengen helt. Men jeg prøver.

Jeg begynte i en ny klasse i høst, VG3. Jeg føler meg veldig godt tatt i mot og har nå kommet inn i en gjeng med 6 personer inkludert meg. Jeg liker spessielt godt 2 av disse, føler de er veldig hyggelige. Også er det en som ikke snakker så mye, hun virker veldig sjenert, men virker hyggelig. Og en kjente jeg sånn halvveis fra før så hun er jo hyggelig. Men så er det denne siste personen. Altså hun er ikke den jeg har pratet mest med, men hun har jo virket hyggelig nok. Har ikke vært så mye med henne alene, men når jeg har vært med henne sammen med de andre i gjengen har hun jo virket hyggelig nok. 

Det som nå har skjedd er at jeg har addet dem på instagram og snapchat. De to som er aktive der har likt bildet jeg la ut siden vi begynte å følge hverandre, men ikke hun, MEN hun har likt et bilde noen andre la ut rett etter, altså hun må ha sett det. Ble kanskje litt lei meg, men tenkte ikke så veldig mye over det.

Så addet jeg dem på snapchat, og alle har godtatt unntatt henne. 

Får derfor følelsen av at hun egentlig ikke liker meg så godt. Skjønner ikke hva det skulle ha vært da, jeg har bare vært meg selv og virker som jeg klikker greit med alle (også relativt greit med henne så vet ikke hva det skulle ha vært.) Hun har på ingen måte vært ekskluderende ikke vært inkluderende heller som mange andre i gjengen.

Vet ikke hva jeg skal tro jeg. 

Anonymkode: 9c3a4...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25, å mener at du mye mulig overtenker dette. Ellers så kan faktisk ikke alle like hverandre, det kan være at hun får dårligere vibber av deg eller at hun føler at dere bare ikke passer sammen. 

Har du prøvd å ta mer kontakt med henne? 

Ellers syns jeg du må slappe litt av å ikke hige sånn etter å bli likt av alle :) 

Anonymkode: c85c6...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du overtenker dette. Instagram legger jo ikke ut bilder i kronologisk rekkefølge lenger. Dersom hun følger mange kan det jo godt hende hun kort og greit bare har oversett bildet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg retter meg gjerne mot de litt yngre skribentene her, da jeg tror de litt eldre (no offense :tongue:) ikke kommer til å skjønne sammenhengen helt. Men jeg prøver.

Jeg begynte i en ny klasse i høst, VG3. Jeg føler meg veldig godt tatt i mot og har nå kommet inn i en gjeng med 6 personer inkludert meg. Jeg liker spessielt godt 2 av disse, føler de er veldig hyggelige. Også er det en som ikke snakker så mye, hun virker veldig sjenert, men virker hyggelig. Og en kjente jeg sånn halvveis fra før så hun er jo hyggelig. Men så er det denne siste personen. Altså hun er ikke den jeg har pratet mest med, men hun har jo virket hyggelig nok. Har ikke vært så mye med henne alene, men når jeg har vært med henne sammen med de andre i gjengen har hun jo virket hyggelig nok. 

Det som nå har skjedd er at jeg har addet dem på instagram og snapchat. De to som er aktive der har likt bildet jeg la ut siden vi begynte å følge hverandre, men ikke hun, MEN hun har likt et bilde noen andre la ut rett etter, altså hun må ha sett det. Ble kanskje litt lei meg, men tenkte ikke så veldig mye over det.

Så addet jeg dem på snapchat, og alle har godtatt unntatt henne. 

Får derfor følelsen av at hun egentlig ikke liker meg så godt. Skjønner ikke hva det skulle ha vært da, jeg har bare vært meg selv og virker som jeg klikker greit med alle (også relativt greit med henne så vet ikke hva det skulle ha vært.) Hun har på ingen måte vært ekskluderende ikke vært inkluderende heller som mange andre i gjengen.

Vet ikke hva jeg skal tro jeg. 

Anonymkode: 9c3a4...1fa

Oh christ gjorde vondt å lese dette:bond:

Angående spørsmålet ditt er jeg enig med de andre at du overtenker. På snapchat er det også av og til vanskelig å se om man har fått nye venneforespørseler, så du kan jo prøve å sende en gang til :)

Endret av helloAdele
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger nok litt mye i dette. Det er jo ikke uvanlig når du har kommet i et nytt miljø og i en ny krets. Senk skuldrene litt og ikke legg så mye i sosiale medier (så lenge de ikke er ekskluderende eller ufine mot deg). Hvem som har likt hvem sitt bilde eller hvor raskt man har blitt lagt til på snapchat er ikke fullt så viktig. 

Sterke relasjoner dannes også over tid. :) Dere har vel kjent hverandre i underkant av to måneder. Jeg synes du fint kan ta det litt mer med ro. 

Anonymkode: 39c9c...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å ikke ha så bra kjemi da el? Man kan ikke være bestevenner med alle.

Anonymkode: 0e798...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...