AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg passer ofte en hund på 1 år. Selv om jeg ofte går ut så tisser og bæsjer den inne! Rett etter å ha gått tur så kommer den inn og tisser der også! Nå har jeg passet den andre hunden til disse eierne og her er problemet det samme! Hunden er 8 år, men både driter og tisser inne?! Jeg fortalte dette til eierne, men de virket ikke overrasket. Dette kan ikke være normalt? Anonymkode: ada75...d68
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg passer ofte en hund på 1 år. Selv om jeg ofte går ut så tisser og bæsjer den inne! Rett etter å ha gått tur så kommer den inn og tisser der også! Nå har jeg passet den andre hunden til disse eierne og her er problemet det samme! Hunden er 8 år, men både driter og tisser inne?! Jeg fortalte dette til eierne, men de virket ikke overrasket. Dette kan ikke være normalt? Anonymkode: ada75...d68 Det er ikke normalt, og det er kun fordi eierne ikke har trent hundene sine til å gjøre fra seg ute. Det er ikke slik at hunder skjønner dette automatisk, det må trenes på, men det hjelper ikke at du gjør det dersom ikke eierne gjør det heller. Anonymkode: ce475...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå