AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Nå har jeg datet en fyr i 6 måneder, vi er sammen nesten hver dag, vi overnatter til hverandre nesten hver natt og vi har det kjempefint sammen. Han har møtt familien min og venner, og han har fortalt om meg til vennene sine. Og vi har en del felles venner.. Han er ikke fra samme plass som meg så derfor har han ikke så mange venner her. Vi er bare med hverandre men enda har vi ikke vært ute på feks kino eller noe sammen.. Jeg begynner å tro at han innerst inne er flau over meg? Og enda har ikke noen av oss snakket om kjæreste delen. Jeg er så usikker og begynner nå å bli lei av å bare være venner som jeg sier vi er når andre spør.. For jeg tror han er glad i meg, hvorfor skulle han ellers giddi å vært med meg hele tiden? Han sender også mld og slikt først, nesten alltid.. Men jeg er sjenert, og redd for å ødelegge det vi har nå om jeg begynner å mase om forhold og slike ting.. Hvordan kan jeg få vite noe om jeg ikke spør, eller er det noen som kan si meg en måte å spørre på uten å være rett frem? Anonymkode: f9b16...e23
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Noen som vil svare meg? Anonymkode: f9b16...e23
Sphere Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Ønsker du å vite, må du nesten ta motet til deg. Spør ham om hvordan han ser på dere to. Er dere sammen så mye, vil jeg tro at han allerede ser på dere som et par. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå