mulle Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Er det mange av dere der ute som har opplevd å truffet noen på byen som dere har blitt seriøst involvert med? Bare lurer på om det er vanlig. Er sjelden jeg har opplevd at et kort bekjentsakp en kveld har utviklet seg videre utover den kvelden. Men kanskje det er fordi jeg ikke blir kjent med folk så raskt, heller over litt tid.. Jaja. Noen som har fått en kjæreste de møtte på byen? (Er det håp? )
Gjest au fingern Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Via venner og bekjente på byen, men ikke ellers. Men hva vet jeg. Man kan sikkert være heldig. Det kan man jo være når man spiller lotto også. Det handler kanskje om å frekventere de samme utestedene eller den samme stampuben og bli kjent med folk litt gradvis...
Gjest Xavia Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Jaja. Noen som har fått en kjæreste de møtte på byen? *Rekke opp hånda!*
Gullhår Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 Er gift med en jeg traff på byen! :dulte:
Gjest Fighter Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 Er gift med en jeg traff på byen!
Alida Skrevet 21. november 2004 #7 Skrevet 21. november 2004 Er gift med en jeg traff på byen! Jeg og !
Gjest Jente 25 Skrevet 21. november 2004 #8 Skrevet 21. november 2004 Jeg ble sammen med en jeg har møtt på byen. Men det er over nå da men... Og jeg har vært på en del dater som jeg fant på byen for å si det sånn. Jeg ble også sammen md en jeg møtte på vorspiel før byen hvis du kan regne med det. Jeg tror absolutt man kan møte gutter på byen, men kanskje ikke hoppe til sengs første kvelden, det er ikke det beste grunnlaget.
Brudulja Skrevet 21. november 2004 #9 Skrevet 21. november 2004 For 4,5 år siden møtte jeg en gutt på byen, i sommer giftet vi oss!
Gjest Madam Felle Skrevet 21. november 2004 #10 Skrevet 21. november 2004 Min kjære og jeg møttes på byen, og til sommeren blir det bryllup. Så ja, man kan møte den rett på byen.
L@dy Skrevet 21. november 2004 #11 Skrevet 21. november 2004 Jaja. Noen som har fått en kjæreste de møtte på byen? Ja, jeg traff min samboer på byn. Hehehehe...one night stand som har vart i 5 år.
Gjest jo'a Skrevet 21. november 2004 #12 Skrevet 21. november 2004 ja det er nok av "smarte" folk her inne som lever for disse one night'ene.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2004 #13 Skrevet 21. november 2004 ja det er nok av "smarte" folk her inne som lever for disse one night'ene. Det er alltid enellerannen " gjest" Jeg traff ikke min kjære på byen , og kun 1 av mine venninner har lykkes med dette.. Hyggelig og se noen god ehistorier også
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #14 Skrevet 21. november 2004 Jeg har vært sammen med flere jeg møtte på byen, men han jeg er gift med møtte jeg i trappa hos ei venninne. Men jeg tror det er enklere i mindre byer enn Oslo å møte noen på byen som man innelder et forhold til. Her på Sunnmøre er det i alle fall noe begrenset med utesteder, og da møter man gjerne samme folka på de samme stedene helg etter helg. Da er det lettere å småflørte over en tid, før noe skjer videre. Litt verre i Oslo der du kanskje treffer en kar en kveld og så ser du ham ikke igjen på det neste halve året?
Gjest Ninakanin Skrevet 21. november 2004 #15 Skrevet 21. november 2004 Jeg bor med kjæresten min som jeg fant i en bar
Nella Skrevet 21. november 2004 #16 Skrevet 21. november 2004 Møtte sambo på by'n. Dro på nachspiel sammen og hadde det kjempebra, snakka masse og hadde masse felles interesser. Men ikke noe sex første kvelden :fy:
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2004 #17 Skrevet 21. november 2004 Hm... *tenke* Nei, har ikke det. Har hatt tre forhold tidligere, den ene møtte jeg gjennom studier, den andre møtte jeg da jeg loffet rundt i Australia, og den tredje gjennom jobben... Har møtt folk på byen som jeg har vært på dealeren med, men det har ikke blitt til noe.
Gjest baby-E Skrevet 21. november 2004 #18 Skrevet 21. november 2004 jeg møtte min kjære, på byen i danmark... Nå har vi vært sammen i litt over fire år
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #19 Skrevet 22. november 2004 Møtte en fyr på byen som jeg giftet meg med og skilte meg fra noe som tyder på at det muligens ikke er det beste stedet å finne seg en livspartner. Men så var jeg på byen igjen og vips så traff jeg min nåværende samboer
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. november 2004 #20 Skrevet 22. november 2004 Jeg sitter her 2,5 år senere med han jeg lurte hjem på nachspiel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå