Mahalo Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Hei alle sammen,jeg følte jeg måtte lufte noe for dere for det er noe som tærer meg veldig om dagen..Jeg hadde min fetter boende hos meg noen mnd blant annet for å hjelpe han litt på beina igjen og samtidig få litt hjelp på gården.Ting gikk veldig bra veldig lenge og jeg likte å ha han her.Men på slutten så forandret han seg,terskelen for å hisse seg opp ble lavere og jeg følte at innstillingen hans til meg forandret seg. Jeg lånte han 10 000 for å kvitte seg med inkassogjeld og det her jeg begynte å bli alvorlig skremt.Jeg har vært singel veldig lenge og jeg vil ikke ligge med noen uten at vi er i forhold,noe som gjør at jeg må få ut mine drifter på andre måter og det har jeg gjort ved at jeg har sendt bilder til forksjellige jenter,jeg spør noen ganger først om det er greit at jeg sender nakenbilder av meg selv og sier dem nei så lar jeg vær,min fetter er klar over dette da jeg har betrodd meg til han om det.Jeg spurte her om dagen om pengene kom snart vist ikke så jeg meg kanskje nødt til å gå til moren å fortelle åssen det lå ann,og da sa han "gjør du det,så alle se disse" Da jeg så hva han sendte meg ble i sjokk,det var mine bilder som jeg har sendt privat fra min facebook og samtaler. Han har da altså limt inn alle samtalene jeg har hatt med jenter + bilder på sin facebook men bare så han kan se det,Jeg ga han koden til dataen en gang og det virker nå altså som han skjønte at det også var koden til min face.Han har vært smart,jeg må ærlig innrømme at jeg føler meg "slått" på et vis.Kan min fetter lide av en psykisk lidelse,for jeg har vanskelig for å se at helt normale mennesker er istand/ønsker å gjøre dette..Vi har alltid kanskje undervurdert min fetter i min familie,alltid vært et sort får å det virker kanskje som han føler ett slags overtak og en slags seier ovenfor meg.Er redd han skal finne på å sende disse bildene og meldingene.Han har vel ikke gjort noe ulovelig heller siden han har logget seg inn på normal måte.. Håper noen kan gi meg noen råd her..
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Det din fetter truer med er ulovlig og straffbart. Så sånn sett har du overtaket hvis du anmelder han. Ta med bevisene til politiet. Du har ikke gjort noe ulovlig. Anonymkode: 0f190...316 2
Mahalo Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2016 Men han har logget inn på vanlig måte,han har ikke hacket. Syns det hele er fryktelig ubehagelig,har ikke lyst å blande inn politiet da han har sittet inne flere ganger,vet ikke åssen andre i familien tar det vis jeg gjør det.Problemet er at jeg vet ikke hvor lenge han har holdt på,men det må minst være siden han dro herifra og det er 4 mnd siden nå.Har ikke merket noenting før han fortalte det..
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Han logget inn på vanlig måte ja, men du ga han ikke lov til det. Det er lovbrudd nr 1. Lovbrudd nr 2 er truslene han kommer med. Hvis du ikke forstår at en anmeldelse er på sin plass så kan ingen hjelpe deg. Du har de faktiske bevisene har, alikevel lar du deg true. Du har ingen skyld i dette. Det hjelper ikke å lufte tankene sine her inne hvis du ikke forstår hvor alvorlig det din fetter holder på med. Blander du ikke inn politiet så kan din fetter true deg med dette resten av sitt liv. Vil du virkelig leve med denne frykten fordi du er for feig? Du skal tenke på deg selv og hvis familien ikke støtter deg i en slik alvorlig sak så er det virkelig noe alvorlig feil med din familie. Jeg hadde aldri akseptert noe slikt fra et familiemedlem. Du lar deg true og så lenge det skjer er det din fetter som styrer livet ditt. Stå opp for deg selv. Anonymkode: 0f190...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå