AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 hei! jeg har begynt å date en gutt. han er supersnill på alle mulige måter, og jeg begynner å like han godt. eneste "problemet" er at vi er like høye, jeg er kanskje et par cm høyere (jeg er 170). selvfølgelig skal ikke dette være grunn til å droppe han, men jeg lurer på hvilke synspunkter andre har! hva tenker dere om dette? at gutten er like høy (eller til og med litt lavere) som jenta? Anonymkode: 13e6b...a8d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 At du ikke har valgt de beste gener å parre deg med. Anonymkode: 5cbb7...5c1 3
Nøste~ Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg vet bare at jeg ikke kunne gått med på det. 2
Testosteron Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva tenker dere om dette? at gutten er like høy (eller til og med litt lavere) som jenta? Anonymkode: 13e6b...a8d Det spiller ingen rolle 4
Sphere Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Datet ei som var høyere enn meg, jeg, og tenkte ikke noe over det. Bryr meg selvsagt heller ikke om andre har høydeforskjell "gal vei". Synes i det hele tatt det er merkelig at det skal være en faktor som gjør at man velger bort en mulig kjæreste, men folk får gjøre som de vil. 4
fotosyntesen Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Sett fra en manns synsvinkel synes jeg det utstråler en viss selvsikkerhet, og kanskje til og med macho av en gutt som er sammen med en kjæreste som er høyere enn seg selv. Det å gå mot konvensjoner og selvfølgeligheter har jeg sans for. 9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Ja! Herregud liksom?! Anonymkode: ee9fe...cb5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg et høyere enn mannen min. I starten var jeg litt usikker på megselv. Fikk flere komenter på at jeg ikke kunne gå i høye heler og sånt,så var redd for at det har kjipt for mannen. Det er ikke stor høydeforskjell da, men det er ikke noe jeg tenker på:) Anonymkode: 1408e...d31 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #9 Skrevet 10. oktober 2016 3 minutter siden, Sphere skrev: Datet ei som var høyere enn meg, jeg, og tenkte ikke noe over det. Bryr meg selvsagt heller ikke om andre har høydeforskjell "gal vei". Synes i det hele tatt det er merkelig at det skal være en faktor som gjør at man velger bort en mulig kjæreste, men folk får gjøre som de vil. Det handler ikke om å være slem, det handler om preferanser. Altså, synes du det er dumt å si at du ikke synes ALLE er pene? Det kan man ikke kreve av noen, for alle vet at sånn er dessverre ikke verden. Vi synes noen er pene, noe er ekstra pent.. noen andre synes det som vi synes er stygt er pent (heldigvis). Så hvis du ikke forstår dette så har du ikke forsøkt forstå. Men hvis man har preferanser og sansen for noen ting, og mindre sans for andre ting, så bør man jo skjønne det. Høyde er ikke det viktigste, men jeg liker ikke altfor høye/høyere enn meg. Fint at du synes det er fint, for det handler ikke om å ville andre noe vondt heller Anonymkode: b4a33...2a3 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #10 Skrevet 10. oktober 2016 Liker dem som er på min høye 😊 Godt å holde rundt ,slipper å stå på tå 😊ser han i øyne under sex .. det skal nå ikke ha noe å si .. Anonymkode: 91bcc...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #11 Skrevet 10. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: hei! jeg har begynt å date en gutt. han er supersnill på alle mulige måter, og jeg begynner å like han godt. eneste "problemet" er at vi er like høye, jeg er kanskje et par cm høyere (jeg er 170). selvfølgelig skal ikke dette være grunn til å droppe han, men jeg lurer på hvilke synspunkter andre har! hva tenker dere om dette? at gutten er like høy (eller til og med litt lavere) som jenta? Anonymkode: 13e6b...a8d Når han allerede dater deg så skal du ikke tenke på dette i det hele tatt. Bare slapp av og nyt tiden, bli kjent! Anonymkode: b4a33...2a3 2
Gjest canacas Skrevet 10. oktober 2016 #12 Skrevet 10. oktober 2016 Eksen er lavere enn meg. Gjorde meg absolutt ingenting, tenkte ikke over det heller før noen påpekte det og brydde meg fortsatt ikke etter det heller.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #13 Skrevet 10. oktober 2016 10 minutter siden, Sphere skrev: Datet ei som var høyere enn meg, jeg, og tenkte ikke noe over det. Bryr meg selvsagt heller ikke om andre har høydeforskjell "gal vei". Synes i det hele tatt det er merkelig at det skal være en faktor som gjør at man velger bort en mulig kjæreste, men folk får gjøre som de vil. Men du liker jo alt, da Ingen skal føle seg utenfor! Fin egenskap, rettferdighet og vennlighet. Men håper du er klar over at du kan ha preferanser og at når du får deg dame, så vil hun gjerne være litt ekstra glad hvis hun er "din smak" og ikke ALLE sammen er din smak Bare et tips Anonymkode: e19e8...755 1
Charmander Skrevet 10. oktober 2016 #14 Skrevet 10. oktober 2016 Som mann så kunne jeg ikke brydd meg mindre. 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #15 Skrevet 10. oktober 2016 Ikke tenk på dette ts! Han dater deg jo? Det hadde han jo ikke gjort hvis han ikke likte degSer mange forskjellige par i alle mulige høydeforskjeller, er bare bra! Anonymkode: e19e8...755 2
Sphere Skrevet 10. oktober 2016 #16 Skrevet 10. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å være slem, det handler om preferanser. Altså, synes du det er dumt å si at du ikke synes ALLE er pene? Det kan man ikke kreve av noen, for alle vet at sånn er dessverre ikke verden. Vi synes noen er pene, noe er ekstra pent.. noen andre synes det som vi synes er stygt er pent (heldigvis). Så hvis du ikke forstår dette så har du ikke forsøkt forstå. Men hvis man har preferanser og sansen for noen ting, og mindre sans for andre ting, så bør man jo skjønne det. Høyde er ikke det viktigste, men jeg liker ikke altfor høye/høyere enn meg. Fint at du synes det er fint, for det handler ikke om å ville andre noe vondt heller Anonymkode: b4a33...2a3 Hvor nevnte jeg at det var slemt? Jeg Synes bare det er rart at det skal være antall cm som står mellom det å finne seg en flott fyr eller fortsette å lete, for helt ærlig finnes det mye rart der ute. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #17 Skrevet 10. oktober 2016 Er i samme "dilemma". Går konsekvent i lave sko for tiden. Vi har ikke snakket om det, og regner med at han ikke ser problemet. Har jo vært sammen med en som var lavere enn meg før, og det gikk greit, utenom da vi skulle kline. Vant til høye menn og at jeg må stå på tå...så ubevisst stilte jeg meg alltid på tå, men måtte bøye meg ned for å kline, hehe. Han ble litt oppgitt, jeg ser den..fikk alltid samme kommentar "hallo, jeg er her NEDE"! Anonymkode: 02177...977
Chizue Skrevet 10. oktober 2016 #18 Skrevet 10. oktober 2016 Eneste som er rart er at du skal bry deg om hva andre synes om det 2
stan Skrevet 10. oktober 2016 #19 Skrevet 10. oktober 2016 Sikkert bare en fordel. Jeg er over et hode høyere enn dama. Så i misjonæren ligger hun å ser på brystet mitt. Det hadde jo vært mye bedre om det var motsatt. Hun har jo mye finere bryster enn jeg 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #20 Skrevet 10. oktober 2016 35 minutter siden, stan skrev: Sikkert bare en fordel. Jeg er over et hode høyere enn dama. Så i misjonæren ligger hun å ser på brystet mitt. Det hadde jo vært mye bedre om det var motsatt. Hun har jo mye finere bryster enn jeg Aaahhh.... Elsker brystkassen hans i den stillingen sinnsykt maskulint Anonymkode: e9d19...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå