AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg skal ta tatovering, og han har tegnet en kul en. Men jeg har nå funnet en annen jeg syntes er kulere. Altså det er samme motiv, men litt annerledes. Noen få Detaljendringer. F.eks en tekst med skrifttypen comic sans, men vil endre til times new roman. Haha. Hva skriver jeg i mailen at jeg ønsker å endre litt? Anonymkode: ce9fe...ee0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Ikke si bil for da får du bil motiv. Anonymkode: 0dbf8...f88 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 2 minutter siden, Salka skrev: Er vel bare å si det som det er det vel. Ja, men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg. Har tidligere sagt jeg likte motivet og at det er akkurat slik jeg så det for meg.. Anonymkode: ce9fe...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Hvis du synes det er vanskelig, kan du kanskje ironisere litt over din egen ubesluttsomhet? Ikke at det er nødvendig, for en god tatovør vet umiddelbart at kundens tilfredshet er viktigere enn hans egen stolthet. (Men jeg må si at jeg stusser litt på noen som designer en tatovering med comic sans-skrift!!) "Hei! Jeg er så spent på tatoveringen og samtidig så opptatt av at alt blir akkurat slik jeg vil ha det, så nå har jeg sittet noen dager og tenkt og studert og grunnet på motivet, og så kom jeg jammen over en variant som jeg liker enda bedre enn det vi har jobbet oss frem til! Jammen bra jeg ikke har forhastet meg, for dette er litt typisk meg, å finne noe enda grønnere gress på den andre siden! Det er ikke så store endringer da, så jeg begynner å føle meg trygg at motivet er riktig slik som på bildet jeg legger ved her. Fikser du det?" Anonymkode: a2c9f...636
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg tror det med comic sans bare var et eksempel og ikke tatoveringen som ble tegnet til henne Anonymkode: 4231c...da4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det med comic sans bare var et eksempel og ikke tatoveringen som ble tegnet til henne Anonymkode: 4231c...da4 Haha, jeg ser det nå. Takk, da stoler jeg på ham igjen. Anonymkode: a2c9f...636
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du synes det er vanskelig, kan du kanskje ironisere litt over din egen ubesluttsomhet? Ikke at det er nødvendig, for en god tatovør vet umiddelbart at kundens tilfredshet er viktigere enn hans egen stolthet. (Men jeg må si at jeg stusser litt på noen som designer en tatovering med comic sans-skrift!!) "Hei! Jeg er så spent på tatoveringen og samtidig så opptatt av at alt blir akkurat slik jeg vil ha det, så nå har jeg sittet noen dager og tenkt og studert og grunnet på motivet, og så kom jeg jammen over en variant som jeg liker enda bedre enn det vi har jobbet oss frem til! Jammen bra jeg ikke har forhastet meg, for dette er litt typisk meg, å finne noe enda grønnere gress på den andre siden! Det er ikke så store endringer da, så jeg begynner å føle meg trygg at motivet er riktig slik som på bildet jeg legger ved her. Fikser du det?" Anonymkode: a2c9f...636 Hei, tusen takk for et flott og utfyllende svar! 😄 Ja comic sans var eksempel for det var litt komisk var og den andre skrifttypen jeg kunne navn på Anonymkode: ce9fe...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei, tusen takk for et flott og utfyllende svar! 😄 Ja comic sans var eksempel for det var litt komisk var og den andre skrifttypen jeg kunne navn på Anonymkode: ce9fe...ee0 Føler meg litt teit. Anonymkode: a2c9f...636
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #10 Skrevet 12. oktober 2016 Du skal si "jeg ønsker å endre motivet". Sånn, da har du sagt det Anonymkode: ef4d4...ad0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 hvorfor tar du ikke bare et bilde/scanner det nye motivet, utdyper endringene -og sender det til ham? Dere har jo likevel kontakt på mail, hadde vært mer stress i gamle dager over telefonen. "ja, også, du vet -en liten strek ned der, også sånn skrift vet du, litt opp på siden" haha Og om du er klar i hva du vil endre så er det sikkert null problem for tattovøren, h*n vil jo bare lage et god tegning for deg. Vær klar på hva du vil, og klar i talen til dem -og ikke minst helt, helt sikker (sommerfugler i magen er greit) før du setter deg i stolen. Anonymkode: ce0bc...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå