Gå til innhold

Nettchat og sexprat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere skrevet med en gutt fra Tinder, og vi avtalte og møtes. Han var dritkjekk og maskulin på den måten jeg finner svært tiltrekkende. Når det nærmet seg ble jeg svært nervøs og helt propell i magen. Jeg følte meg faktisk "dårlig" under hele daten, og jeg gikk flere ganger på wc med dårlig mage.. Automatisk da så trakk jeg meg litt unna i redsel for at han skulle høre lydene fra magen min.

Det ble en noe småtaus og dyster stemning fra min side - og jeg ville jo heller ikke si at vi burde avslutte daten fordi jeg ikke følte meg bra. (sinnsykt nervøs fordi han var så perfekt) Han hadde jo tross alt kjørt i ca 1,5 time for og møte meg.

Han hadde nok også regnet med og bli med meg hjem, noe jeg oppklarte fra starten av at det var ikke noe jeg gjorde. Følte meg kanskje litt slem i etterkant som ikke ba han med inn, men bare sa farvel ved parkeringsplassen.

Fikke en melding etter han hadde reist hvorpå han følte at jeg bare hadde sett på/behandlet han som en venn, og han kunne ikke forstå hvordan jeg kunne være interessert i han. Da måtte jeg bare forklare at jeg ikke følte meg form den dagen (nevnte ingenting om diarèn). Han sa at det ville vært mest realt av meg og si det med engang, slik at han kanskje heller kunne kommet en annen gang hvor jeg følte meg bedre. (men det blusset seg opp da han allerede var på veg)

Daten gikk ad undas, og jeg beklaget meg så mye.. Det ble brått endt og han ville ikke treffes igjen.

MEN... Jeg har hatt små kontakt med han i etterkant via Facebook og Snapchat. Da har det egentlig bare blitt mest skriving i seksuelle baner,(normale samtaler også altså) og hvorpå vi begge har blitt dratt med. Vi har også sendt litt snapper til hverandre som har fyrt opp.. 

Jeg var jo egentlig den personen som ikke skulle like og få tilsent slike snapper/bilder og i alle fall ikke sende noen selv. Men han er bare så sinnsykt perfekt og se på, og alle lyster i meg bare blusser opp til det maksimale. TENK OG HATT SEG MED HAN!! Han er ikke ute etter noe forhold nå, og jeg redd for og innlede et seksuelt forhold til han på noen som helst måte. Jeg hadde endt opp med følelser og et knust hjerte. 

Hva skal jeg gjøre???

Anonymkode: c16b6...256

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke neste gang det blir litt hett foreslå dere møtes for en ONS? Da er det kun for sexen, og i utgangspunktet bare den ene gangen. Da er du kvitt litt av nysgjerrigheten om hvordan han er i senga. 

Skrevet

Kutt kontakten med han NÅ! Ikke gjør samme tabbe som meg😖 Hadde sex med en dritkjekk fyr og her sitter jeg og er blitt helt kokko etter han nå🙄 La heller vær, for det gjør så vondt i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...