Gå til innhold

gjester som har sex

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert
Skrevet

Vi hadde noen vennepar her en kveld. Det ene paret, (som er veldig nære venner av oss), bestemte seg for å la bilen stå da vi tilbudte dem å sove over på sofaen.

Alle drakk, og ble beruset utover kvelden.

Jeg ryddet etter dem neste dag da de gikk, men syntes det var en ekkel lukt i sofaen. :-?

Da jeg skulle ta av sengetøyet til vask, så jeg flekker som lignet på størknet sæd. ÆSJ..... :o :hår: :kvalm:

Hva synes dere om dette? Jeg kan ikke la være å tenke på det. Kjenner en kvalm lukt fra sofaen, men vet ikke hvor det kommer fra....

Ungene som ruller rundt i den. uff.... :-(

Lillegutt som stadig mister smokken....

Hva synes dere om dette? Synes dere det er OK, klarere ikke styre seg f.eks.?

Eller synes dere som meg, at det er respektløst?

Ville dere eventuelt tatt det opp med dette paret?

Selv ville jeg aldri gjort noe slikt hos andre, i hvert fall ikke på en sofa som ikke like lett kan tas i en vaskemaskin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe...

Dette tror jeg det er mange forskjellige meninger om.

Da jeg og kjæresten var på overnattingsbesøk hos ett vennepar, hadde vi sex. Og mens vi var midt i akten hørte vi noen velkjente knirkelyder fra rommet over oss.... Og da jeg skulle på do etterpå møtte jeg venninna mi, og da vi så hverandre lo vi godt.

Men vi hadde sex i en gjeste seng da, som er forbeholdt gjester. Og selvfølgelig fjernet vi alle spor.

Jeg hadde ikke hatt noe imot at noen gjester har sex hos meg heller. Har ett veldig nært og åpent forhold med alle mine venner, de kjenner meg og jeg kjenner dem godt nok til at vi vet at det kan vi gjøre hos hverandre.

Men jeg hadde ikke gjort det hos noen om jeg ikke visste det var akseptert, og ihvertfall ikke i en sofa.

Hadde tatt det opp med dem om de skal overnatte igjen.

Skrevet

Du kunne kanskje redd opp med undermadrass eller et ullteppe, men du var kanskje for full til å re opp, eller så kan du rense flekken kanskje. Lar du barna gå på offentlige toaletter? Ta i dør håndtak? Eller gjør du det selv? Hva er så farlig med det, egentlig... at du setter oppkastsmieleys i innlegget... Du virker overnervøs, og det er jo bare dine egne venner, hvis du tenker etter...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er tross alt forskjell på offentlig og ditt eget hjem, selv om ikke alle er like nøye... Tror nok det er forskjellige meninger om dette, og kanskje derfor det blir tatt opp som diskusjon...sindig???

Skrevet

Jeg synes du virker litt fisefin.

Det er ikke sikkert det var sæd en gang. :roll:

Skrevet

Ja altså par som har sex lager jo god stemning i alle fall. :) Men du kan jo kanskje ta å spraye nå rens på sofan? Jeg hadde ikke pratet med dem om det, men sikkert lagt et ull pledd eller noe annet under lakenet neste gang. Det kan jo godt hende de tar poenget med de :wink:

Gjest megsjæl
Skrevet

Det synes det er veldig frekt. Hadde nok tatt det opp med dem og bedt dem holde seg neste gang, hvis jeg hadde invitert dem igjen da. Når jeg først hadde invitert dem til å bli, så forventer jeg at dem skal oppføre deg også. Makan til frekkhet. Samme gjelder gjesterom. Det er et rom man låner til gjester, for å sove i..ikke sant?

Gjest sjokkert
Skrevet

Jeg ser at innlegget kan virke litt overhysterisk. Skal prøve å forklare bedre da:

1. jo, det var sædflekker både på putevar og sofa i hvert fall. De fikk rent sengetøy samt laken under.

2. Jeg har også hatt sex ved overnatting hos venner. NB: I SENG. Hadde heller ikke reagert på noe dersom det foregikk i en oppredd seng. Skifter bare sengetøy, og tenker ikke mer over det.

3. Ungene var hjemme. Hva om de skulle opp på toalettet?

4. Har ikke lyst å ha venners sæd og safter "på maten". Vi sitter ofte å spiser der om helgene.

5. Vi gjør det knapt selv, og er veldig "forsiktige" når det først skjer der.

6. kanskje jeg er hysterisk? Er det bare meg som synes dette er ekkelt?

Skrevet

Hva om ungene skulle på toalettet?

Unger som skal på toalettet tåler da å se et par som er glade i hverandre ligge og kose seg, hvis ikke de voksne hyler opp og blir hysteriske?

Skrevet

Hysterisk- nei, jeg synes ikke det. Kanskje du overreagerer litt i forhold til hva jeg selv ville gjort, men selv om jeg ikke synes det er ekkelt med verken sæd eller sex i seg selv så gremmes jeg bittelitt av tanken på å skifte sengetøy som mine venner har hatt seg i og satt spor på, for å si det på den måten.

Det er vel ikke akkurat en ønskesituasjon for noen at barna skulle kommet over dem mens de holdt på i doggystyle på stuebordet eller stående i sofaen, men sannsynligheten for at de lå rimelig stille under dyna siden de var på besøk er vel ganske stor. Og tror ikke da at ungene dine hadde sett noe da som kunne forårsaket verken store eller små traumer.

Gjest au fingern
Skrevet

Men dere elsker å ligge på hotell og slappe av i en fremmed oppredd seng med rent sengtøy som dufter skyllemiddel?

Hvis dere visste hvordan mange av rengjøringspersonalet jobber, gjerne på akkord, bruker samme klut på natt bord som på bad, eller i alle fall samme gummihansker, da...

Skrevet

Helt enig med deg jeg trådstarter... hadde også syntes det var ekkelt!

Skrevet

Neste gang husker du vel i alle fall å legge et teppe eller noe under lakenet i sofaen, samme hvem som sover der. Trodde alle gjorde dette hvis de redde opp i en sofa jeg. Kan jo skje et uhell selv om man sover alene også, eks. neseblod eller at man sikkler så det blir flekker i sofaen.

Skrevet

Når det er drikking med i bildet og du lar de sove på sofaen, kan slikt skje.

Burde kanskje ha tenkt deg om før du ga de tilbudet, siden du nå har så mange tanker om barna som mister smukker og ruller i sofaen...

Skrevet

jeg synes det høres ekkelt ut, ja! Man forventer liksom ikke at overnattingsbesøk har seg i sofaen sin.. Det er gjestene som burde tenkt på at det kun var laken under. Det er helt normalt å ikke legge mere under også.

Også kan jo den gjesten som er "helt uforståelg" til deg logtge seg inn????

Skrevet

Hadde ikke satt pris på at gjester hadde seg i sofaen min. Blir ikke så veldig pene flekker av dette. Morsomt når svigers kommer på besøk og nevner det..

Skrevet

1. jo, det var sædflekker både på putevar og sofa i hvert fall. De fikk rent sengetøy samt laken under.

Vet du med sikkerhet at det var sæd og ikke noe annet? Sikkel, snørr? Tenker på stedene denne sæden var...

2. Hadde heller ikke reagert på noe dersom det foregikk i en oppredd seng. Skifter bare sengetøy, og tenker ikke mer over det.

Så det er ikke ekkelt om det er kommet sæd på madrassen?

3. Ungene var hjemme. Hva om de skulle opp på toalettet?

Mulig jeg har misforstått, men var ikke dette en fest dere hadde? Hva gjør ungene hjemme, da?

4. Har ikke lyst å ha venners sæd og safter "på maten". Vi sitter ofte å spiser der om helgene.

Nå havner den vel ikke på maten heller. Har du tenkt på at det er mulig å vaske sofaen?

Skrevet

Syns ikke det høres så ille ut. dere hadde et vennepar på besøk, lot dem sove i sofaen etter å ha drukket, da er det dere som skulle tenkt på å legge noe under lakenet hvis dere var redd for flekker.

Skrevet

hadde jeg hatt venner over hadde jeg tatt det til en selvfølge at dem ikke hadde gjordt noe slik i mitt hus. Slikt får dem heller gjøre i senga si hjemme, der hvor slik hører hjemme. Hadde jeg merket noe slik, hadde jeg blitt fly forbannet og sendt regning til dem for rensing av stua/sofa. det får da være måte på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...