AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Kanskje noen av oss liker den utrivelige atmosfæren Anonymkode: 38d94...028 11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Enda en slik tråd? Anonymkode: bfa9e...73b 14
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Det er jo ikke ALLE som er fæle og ondskapsfulle da! Det er bare noen få, som ødelegger ryktet til alle sammen... Anonymkode: a850c...3b8 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
fuglekvitter__ Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, Sokrates Alopeke skrev: Er de så blinde ? Dette har du jo spurt om før under et annet nickname, eller såkalte kallenavn om du vil. Jeg syntes de gjør en god jobb. De har slettet veldig mye så jeg i en annen tråd her på forumet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Anonymfunksjonen bidrar til lavere terskel for posting, dermed flere klikk dermed flere kroner i kassa. Det veier nok tyngre enn at noen får tærne sine tråkket på innimellom. Synes formatet også bidrar til en mindre personfiksert debatt, som er en veldig god ting. Anonymkode: 4a590...0ef 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Du bytter jo selv brukernavn/profil her inne nærmest ukentlig, trådstarter. Greit nok at det pga. språket skinner gjennom at det er samme bruker likevel (noe det forsåvidt også kan gjøre med anonyme brukere), men hensikten med dine hyppige skifter av brukere er jo den samme som med AB-funksjonen for oss andre. Anonymkode: bebbc...deb 12
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: De som er virkelig ille, de som sprer kvalme og dritt. De lager seg bare en bruker. Troll kommer du ikke unna. Dessuten så kan du bare ignorere og hoppe glatt over frekke AB kommentarer. Forstår ikke hva som er problemet. Vær en voksen og ignorer. Troll går lei om ingen lytter og angriper tilbake. Du må ikke mate monsteret, da blir det bare sterkere. Kunne ikke sagt det bedre selv
Gothminister Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 11 timer siden, Sokrates Alopeke skrev: Er de så blinde ? Ja det ser ut som at de velger å se bort. Men AB funksjonen er et klart problem her på KG. Og selvsagt gjelder ikke det alle som benytter seg av AB. Men man har enkelte Troll som kun går på person og ikke sak. Jeg har selv en slik avviker etter meg som er AB, utgir seg for noe han ikke er og driver kun med hets. Ser også at dette går igjen blant mange AB her på KG. 3
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, Gothminister skrev: Ja det ser ut som at de velger å se bort. Men AB funksjonen er et klart problem her på KG. Og selvsagt gjelder ikke det alle som benytter seg av AB. Men man har enkelte Troll som kun går på person og ikke sak. Jeg har selv en slik avviker etter meg som er AB, utgir seg for noe han ikke er og driver kun med hets. Ser også at dette går igjen blant mange AB her på KG. Det er mange under nick som angriper med
Gjest Sly Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Det blir ikke noe hyggeligere av all denne sutringa.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Ja merkelig det der at når det kommer sure oppgulp, er det som regel av anonyme brukere. De tør ikke å stå for oppgulpet sitt med brukernavn. Det beste er å heve seg over det og ikke svare dem
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #14 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, Mysticgirl skrev: Ja merkelig det der at når det kommer sure oppgulp, er det som regel av anonyme brukere. De tør ikke å stå for oppgulpet sitt med brukernavn. Det beste er å heve seg over det og ikke svare dem Kommer like mye oppgulp av folk med nick
Gjest made4u Skrevet 11. oktober 2016 #15 Skrevet 11. oktober 2016 11 minutter siden, Gothminister skrev: Ja det ser ut som at de velger å se bort. Men AB funksjonen er et klart problem her på KG. Og selvsagt gjelder ikke det alle som benytter seg av AB. Men man har enkelte Troll som kun går på person og ikke sak. Jeg har selv en slik avviker etter meg som er AB, utgir seg for noe han ikke er og driver kun med hets. Ser også at dette går igjen blant mange AB her på KG. Hadde vært bedre om det var en dame som var etter deg regner jeg med... Sikker på at det er en hann? Foretrekker også som deg, dem som tør å stå for de dem skriver...
Gothminister Skrevet 11. oktober 2016 #16 Skrevet 11. oktober 2016 5 minutter siden, made4u skrev: Hadde vært bedre om det var en dame som var etter deg regner jeg med... Sikker på at det er en hann? Foretrekker også som deg, dem som tør å stå for de dem skriver... Uff orker ikke alle de gale kvinnfolka etter meg
Gjest made4u Skrevet 11. oktober 2016 #17 Skrevet 11. oktober 2016 Akkurat nå, Gothminister skrev: Uff orker ikke alle de gale kvinnfolka etter meg Du får henvise dem til meg i stedet, skjer lite på damefronten her og jobb 6 netter i uken i mange år i strekk (60-70 timers uker for det meste) har krevd andre prioriteringer i fritiden
Cleopatra. Skrevet 11. oktober 2016 #18 Skrevet 11. oktober 2016 Blir dere ikke lei av dere selv? Når skal denne diskusjonen legges død? Anonym bruker-funksjonen kommer ikke til å fjernes. Sånn, finn på noe nytt; håper på noe mer spennende 8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #19 Skrevet 11. oktober 2016 Det hadde vært bedre om alle måtte skrive som AB, slik at vi slapp disse sutretrådene fra forumet troll. Oppfør dere som folk, så skal du se ingen bryr seg om deg. Anonymkode: bbf27...9b8
Gjest Jacklost Skrevet 11. oktober 2016 #20 Skrevet 11. oktober 2016 1 minutt siden, Fireball skrev: Blir dere ikke lei av dere selv? Når skal denne diskusjonen legges død? Anonym bruker-funksjonen kommer ikke til å fjernes. Sånn, finn på noe nytt; håper på noe mer spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå