AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg har en god venninne, en som jeg ikke har kjent i mer enn 5-6 mnd, men som jeg føler kan bli en venn for livet. Vi har det veldig morsomt sammen og koser oss veldig. Hun har snart bursdag og jeg lurer så fælt på hva jeg skal gi henne.. Fikk nettopp gave av henne til min bursdag og det var en toalettmappe med litt forskjellig i. Har ikke lyst til å spørre henne om hva hun ønsker seg, for jeg vil overraske henne sånn som hun gjorde med meg. Noen som har noen tips til fine gaver jeg kan gi? Er ikke helt sikker på hva hun bruker av produkter og sånn, men tenker det ikke trenger å bety så mye. Anonymkode: bae83...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hva liker hun? Noe spesielt hun liker av hobbyer, matvarer o.l? Gavekurv er alltd en god ide synes jeg, en fin blanding av spiselig og uspiselig som du har lagt merke til at hun liker. Anonymkode: ea1d4...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva liker hun? Noe spesielt hun liker av hobbyer, matvarer o.l? Gavekurv er alltd en god ide synes jeg, en fin blanding av spiselig og uspiselig som du har lagt merke til at hun liker. Anonymkode: ea1d4...dcb Hun har ikke noen særlig hobby og er veldig enkel i matveien Eneste jeg vet 100% er en slager er Brezzer Skal titte litt til helgen, for da skal jeg til Sverige, så kanskje jeg finner noe spennende. Kom gjerne med gode produkter ol som dere selv ville likt å få Anonymkode: bae83...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ingen? ts Anonymkode: bae83...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stibere Skrevet 13. oktober 2016 #5 Del Skrevet 13. oktober 2016 Spa-behandling til dere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå