Gå til innhold

12 krav menn må leve opp til for å være kjærestemateriale

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liste med 12 krav som menn må leve opp til for å være kjærestemateriale:

http://thoughtcatalog.com/holly-riordan/2016/10/hes-not-your-forever-person-unless-he-actually-puts-effort-into-these-12-things/

Hva tenker du? Er det urimelig å forlange at han skal holde orden på datoer og prøve å sende svar på tekstmeldinger majoriteten av gangene, for at han skal være kjærestemateriale?

Anonymkode: 13fda...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette gjelder oss alle sammen. Jeg synes for øvrig at jeg bør bli flinkere på noen punkt

Anonymkode: 1e4d9...d7e

Gjest Minesveiper
Skrevet

Synes punktene var helt greie jeg. 

Skrevet

Dette bør være selvsagt for begge parter i alle parforhold. Synes det er helt rimelig. 

Anonymkode: be74d...858

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 69f73...237

Skrevet

Synes punktene var helt ok. Og synes også det burde gjelde for begge partene 😊

Skrevet

Hvis du har en mann som oppfyller alle disse kravene, tror du virkelig han vil være sammen med en dame om hun ikke også oppfyller kravene? 

Det er jo bare ting som burde være en selvfølge om man elsker noen. 

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet

Så fort ordret krav dukker opp får jeg litt panikk. Enten faller det seg slik naturlig, eller så gjør det ikke. 

Skrevet

Men dette må da gjelde begge kjønn? Ikke bare menn. Og enig med @canacas. Jeg får også spader av ordet krav. 

Eneste jeg reagerte på var #2. Meldeplikt er aldri et godt tegn i et forhold. Og det er bare å innse. Noen legger fra seg telefonen når de har det moro. Det er ikke nødvendigvis noe galt som har skjedd om man ikke får oppdateringer hver time om han/hun er ute med kompiser/venninner. Jeg er ikke spesielt god på SMS. Det vil ikke si at jeg ikke er glad i henne av den grunn.

• Liker 4
Skrevet

Absurd å ha en sånn checklist i det hele tatt, men om den først skal skrives burde det stå mennesker, ikke menn. 

Sexistisk propaganda

Gjest Lite nytt
Skrevet

Fin liste med gode bekrivelser.

Det er klart dette skal gjelde begge parter i ett forhold.

Skrevet

Tja..Ikke så vits. Et forhold varer ikke lenge så ingen vits å lære seg hvordan man oppfører seg i et forhold. Folk kan drive med sjekking, men kunnskapen om forhold er nok litt mer tåkete.

Anonymkode: d92d2...257

Skrevet

Ps. Frister lite å gjøre alle disse tingene i dagens setting, det der tilhører en annen tid. Jeg roker ikke å investere så mye i en person som uansett bare vil knulle venninnene mine, snakke bak ryggen på meg, føre folk bak lyset, late som at man er en annen, være utro, ha ørten andre mennesker på gress, dumper etter sex, aldri synes du er bra nok og alltid lurer på om han kan finne noe bedre enn meg. Ikke er over eksene sine. Har knullet halve venneflokken. Snakker med flørtene sine og holder kontakt. Forventer at man skal stå klar til å bli knulla av dem og være perfekt og nå opp til syke krav - for nada.

Halleluja

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja..Ikke så vits. Et forhold varer ikke lenge så ingen vits å lære seg hvordan man oppfører seg i et forhold. Folk kan drive med sjekking, men kunnskapen om forhold er nok litt mer tåkete.

Hvorfor sier du det? Mange forhold varer lenge.

Anonymkode: 61078...17c

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du det? Mange forhold varer lenge.

Anonymkode: 61078...17c

Mhm...

Anonymkode: 1e4d9...d7e

Skrevet

Det meste på denne listen høres kanskje ut som selvfølgeligheter, men jeg tror nok den i stor grad er skrevet for kvinner med laber selvfølelse som har et mønster av å finne seg i å bli dårlig behandlet av menn. Dessuten må vi huske at det er litt vesentlig at den er skrevet av en amerikaner, ikke en nordmann, for det er fortsatt store kulturforskjeller i dating- og kjønnskultur mellom landene våre. Ikke i alle sosiale strata, men mange.

Anonymkode: fadda...22d

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Frister lite å gjøre alle disse tingene i dagens setting, det der tilhører en annen tid. Jeg roker ikke å investere så mye i en person som uansett bare vil knulle venninnene mine, snakke bak ryggen på meg, føre folk bak lyset, late som at man er en annen, være utro, ha ørten andre mennesker på gress, dumper etter sex, aldri synes du er bra nok og alltid lurer på om han kan finne noe bedre enn meg. Ikke er over eksene sine. Har knullet halve venneflokken. Snakker med flørtene sine og holder kontakt. Forventer at man skal stå klar til å bli knulla av dem og være perfekt og nå opp til syke krav - for nada.

Halleluja

:(

Gjest WeirdAlien
Skrevet

Alle disse punktene handler i bunn og grunn om én ting: at i et forhold må man både gi og ta for at det skal fungere. For at man skal ha det bra med et annet menneske, må begge gjøre en innsats og ta vare på både seg selv og hverandre. Det jeg ikke liker med denne listen er at den antar at alle vil ha et hus og leve lange liv.

Skrevet

De aller fleste vet jo hvordan man kan bli en bra kjæreste, det handler om å gidde.

Anonymkode: 0952d...e64

• Liker 2
Skrevet

Bortsett fra det punktet om å faktisk planlegge daten, så helt ærlig:

Den som blir beskrevet her, framstår som en klassisk utgave av den grå, kjedelige, "snille" mannen som får kvinnene til å sette ny pers på 60- og 100- meteren, så lenge de springer fra han og det er skjul i sikte.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...