AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Hei! Jeg er en student som har flyttet til Oslo, som sikkert mange vet så er det slik at studielånet ikke alltid strekker til, og samtidig at alt for mye fortsatt spisbar mat blir kastet. Jeg lurte derfor på om det var noen som hadde litt erfaring, eller tips til dumpsterdiving i Oslo. Fortrinnsvis rundt Torshov, Sagene, Nydalen og omregn. på forhånd takk Anonymkode: fb4c9...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Vi bor ikke i Oslo, men samboeren min drar bare rundt i forskjellig butikker etter stengetid. Finner helt vanvittig mye digg mat. Ofte kyllingfilet som er helt fine, de kuttet jeg opp og legger i frysen. Dra litt rundt og kik:) vet ikke hvilken dager som er best, men kanskje mandager? Ser for meg de rydder da fra helgen og gjør klar til ny uke. Lykke til😊 Anonymkode: f4456...52b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Dumpsterdiving er best på mandag da de fleste butikker har vare opptelling på søndag. Anonymkode: 403ca...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå