Nullet Skrevet 2. august 2002 #81 Del Skrevet 2. august 2002 Jo, jeg ser det nå at: "Ser du hva du egentlig skriver for noe?", ble litt feil. Det burde vel heller stått: Skjønner du hva du har skrevet, egentlig? Jeg tror du forstår, hvis du vil........: :kgsmil: Har jeg "ferska" dere damene litt nå, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2002 #82 Del Skrevet 2. august 2002 At kvinner flest lever et skuespilleri er vel hevet over etthvert tvil. Damer tror jeg, er slike som gjerne vil ha belønning og takknemlighet for ting dem ikke har gjort. Nærmere redegjørelse for det har jeg i tråden talibans fall, hvor jeg prøver å greie ut om omstendigheter omkring taliban, som vi muligens har noen tanker vi ikke har vært inne på tidligere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nullet Skrevet 3. august 2002 #83 Del Skrevet 3. august 2002 Det som forskrekker meg er kvinners manglende evner til å se ting fra fler sider, enda det påstås at kvinner bruker begge hjernehalvdeler. Når man påstår noe, som ikke stemmer helt med kvinner "hvirkelighet", så kaller de menn for "dumminger", "useriøse" og "jeg er glad jeg har en bedre mann enn deg". Jeg har vært (kommet og gått litt, men..) her på KG i 2 år, og jeg blir bare mer og mer skuffa over kvinners vilje til å prøve og forstå menns meninger. Ærlig talt så skjønner jeg ikke helt hva jeg gjør her på KG, men går vel i den troen at jeg KANSKJE kan få NOEN til å se ting litt fra menns side. Håpløst kanskje, for kvinner virker ganske blokka. Før var jeg av den typen som mer enn gjerne ville ha kvinner inn i styrer og stell, men nå må jeg si jeg begynner å ombestemme meg. Det nytter ikke ha kvinnelige vesener i styrer, når de ikke engang vil bekjenne seg menns tilstedeværelse. Menn har GOD trening med å forstå kvinners "problemer". Den treninga har vi fått gjennom uminnelige tider, ved at kvinner har FORLANGT at vi skal høre på dem. Men hva skjer når vi prøver å forlange og få NOE igjen? Jo, I_N_G_E_N_T_I_N_G!!! Jeg var også av den typen, som i ungdommen gjerne ville gifte meg å få barn o.l. Det ble bare med forsøkene, HELDIGVIS!! Nå (i en alder av 32 år) gidder jeg i allefall ikke - ikke nå som det har gått opp for meg hvordan kvinner EGENTLIG er. OK......... Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. august 2002 #84 Del Skrevet 3. august 2002 Og det er verdt å merke seg de samfunnssosiale aspektene omkring kvinneproblematikken. Tidligere, da menn var menn var det gjerne hygge som var målet for fisketurer og kameratskap. Men i det siste har jeg merket et lite snev av forandring, før var det felleskapet som utgjorde fisketurene, men i det siste har han ene begynt å ta med dama si, akkurat som vi vet damer invanderer "menns" arenaer som data ol, men uansett dette kvinnemennesket har introdusert broderskapet med allskens intriger og fasadespill. Nå er det plutselig klær som gjelder, før kunne jeg spørre kompisen min åssen sted han fakket laksen, men nå vil han heller spørre hvor jeg har kjøpt jakka.... Med kvinners inntog får vi også typiske kvinneproblemer overført til mannen, norske kvinner mener menn bør bli mer motebevisste, en trend som er raskeste vei til sjikane og mobbing. La mannen kle seg akkurat som han selv vil! Det er greit nok at dere kvinner har nok av spiseforstyrrelser og vektrivalinne konkurrering, men vær så snill, hold oss menn utenfor, dette er deres problem. Waco Fortalt av en kamerat da dama sendte ham til ansiktsterapaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. august 2002 #85 Del Skrevet 3. august 2002 Selvinnsikt teller jo ikke i konkurransen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 3. august 2002 #86 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg forstår fremdeles ikke hva du mener nullet. Og siden du tydeligvis ikke vil forklare meg det, er jeg nok en av damene som du ikke klarer å få til å se ting litt fra mennenes ståsted. Jeg vil også understreke at jeg aldri har sagt noen av de tingene du nevner, at jeg er glad mannen min er bedre enn deg eller lignende. Jeg vil gjerne forstå, men du må forklare meg det. Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du/dere vil ha oss kvinner hjemme hvis dere selv syns det er pyton å gjøre "grovarbeidet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesper Skrevet 4. august 2002 #87 Del Skrevet 4. august 2002 Og det er verdt å merke seg de samfunnssosiale aspektene omkring kvinneproblematikken. Tidligere, da menn var menn var det gjerne hygge som var målet for fisketurer og kameratskap. Men i det siste har jeg merket et lite snev av forandring, før var det felleskapet som utgjorde fisketurene, men i det siste har han ene begynt å ta med dama si, akkurat som vi vet damer invanderer "menns" arenaer som data ol, men uansett dette kvinnemennesket har introdusert broderskapet med allskens intriger og fasadespill. meget godt poeng waco. på en del områder trenger menn å være for seg selv slik som kvinner trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesper Skrevet 4. august 2002 #88 Del Skrevet 4. august 2002 Før var jeg av den typen som mer enn gjerne ville ha kvinner inn i styrer og stell, men nå må jeg si jeg begynner å ombestemme meg. Det nytter ikke ha kvinnelige vesener i styrer, når de ikke engang vil bekjenne seg menns tilstedeværelse. Menn har GOD trening med å forstå kvinners "problemer". Den treninga har vi fått gjennom uminnelige tider, ved at kvinner har FORLANGT at vi skal høre på dem. Men hva skjer når vi prøver å forlange og få NOE igjen? Jo, I_N_G_E_N_T_I_N_G!!! Jeg var også av den typen, som i ungdommen gjerne ville gifte meg å få barn o.l. Det ble bare med forsøkene, HELDIGVIS!! Nå (i en alder av 32 år) gidder jeg i allefall ikke - ikke nå som det har gått opp for meg hvordan kvinner EGENTLIG er. OK......... Nullet Her er du inne på noe, men i motsetning til deg så har jeg aldri ønsket kvinner inn i styre og stell. Dette var noe jeg luktet allerede i min oppvekst på 80-tallet. Blir det mange nok kvinner i tradisjonelle manne-arenaer så vil det bli bråk. Det er omtrent som med invandrere. Blir det mange nok så begynner de å ta seg til rette på en helt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest merkur Skrevet 4. august 2002 #89 Del Skrevet 4. august 2002 Men i det siste har jeg merket et lite snev av forandring, før var det felleskapet som utgjorde fisketurene, men i det siste har han ene begynt å ta med dama si, akkurat som vi vet damer invanderer "menns" arenaer som data ol, men uansett dette kvinnemennesket har introdusert broderskapet med allskens intriger og fasadespill. hun er med for å fiske - i begge betydninger av ordet (hvis du skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #90 Del Skrevet 5. august 2002 Her er du inne på noe, men i motsetning til deg så har jeg aldri ønsket kvinner inn i styre og stell. Dette var noe jeg luktet allerede i min oppvekst på 80-tallet. Blir det mange nok kvinner i tradisjonelle manne-arenaer så vil det bli bråk. Det er omtrent som med invandrere. Blir det mange nok så begynner de å ta seg til rette på en helt annen måte. Jesper er et simpelt menneske, med feil verdier i livet. Han klarer ikke å godta noen som er forskjellig fra han. Altså kvinner, og utlendinger. Han er rasist og liker ikke kvinner. Hva er problemet egentlig? Er alle som er litt forskjellig fra deg skumle? Er du redd for alle de menneskene som er flimkere enn deg her i verden, uansett hudfarge, nasjonalitet eller kjønn? Det er i hvertfall ikke noen vits i å bli provosert over dine meninger, for dine meninger er bare tull, og burde bli erklært ugyldige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2002 #91 Del Skrevet 5. august 2002 Har du noen gang tenkt på hvordan dere menn kom til verden????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #92 Del Skrevet 5. august 2002 Har du noen gang tenkt på hvordan dere menn kom til verden????? Hva så???? Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #93 Del Skrevet 5. august 2002 Menn og kvinner er som to føtter- de trenger hverandre for å komme fremover. Dermed basta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia32 Skrevet 5. august 2002 #94 Del Skrevet 5. august 2002 Husk at det er kvinnene som føder alle disse menn. Det har ingen mann greid etter hva jeg vet! Uten kvinnene stopper verden! Det er flest mannlige alkoholikere, mishandlere, narkomane, narkosmuglere etc. Og det er alltid menn som starter kriger. Alle finansskandalene i USA i det siste er også forårsaket av menn. Det er en kvinne som har startet denne siden og de beste webdesignere er som oftest kvinner. Siste men ikke minst, så er det kvinnene som gir oss all den gode sexen! Jeg skjønner ikke helt hvordan Jesper skulle greid seg uten kvinnene... (eller kanskje han gjør det ?). mvh. Terje Takk Terje det var et flott innlegg :D og det beste med denne debatten er all den flotte infoen som kommer som man daglig ikke tenker så nøye igjenom eller hva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #95 Del Skrevet 7. august 2002 jeg forstår egentlig hvorfor dette er noe å diskutere, menn er ikke overlegne kvinner på alle områder, og kvinner er ikke overlegne menn på alle områder. Vi er to kjønn her i verden, og hvert kjønn har sine sterke og svake sider... har dere tenkt på at det er hormoner som preger stor del av våre holdninger og tankegang og særtrekk? menn kan ikke for at de er sånn, og kvinner kan ikke for at de er sånn. finished! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #96 Del Skrevet 7. august 2002 Men uansett kan ikke kvinner forlange, at menn skal forgude dem for enhver pris. Det får da være måte på, selv om kvinner FØDER barn! Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 7. august 2002 #97 Del Skrevet 7. august 2002 Eh.. greit at det er "agurktid" men ærlig talt, nå har det vel vært nok "gutte - og jentelus" tråder her på KG!!!!!!!??? Vi går vel ikke i 1. klasse lenger???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #98 Del Skrevet 7. august 2002 Eh.. greit at det er "agurktid" men ærlig talt, nå har det vel vært nok "gutte - og jentelus" tråder her på KG!!!!!!!??? Vi går vel ikke i 1. klasse lenger???? :o Dette skriver du antageligvis fordi andres meninger ikke samsvarer med dine. Typisk kvinnelig å bare feie ting under teppet. Særlig menns meninger. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. august 2002 #99 Del Skrevet 7. august 2002 Ikke for å spore av (det har dere jo klart selv)... ... AT DET ER MULIG, Nullet...! Enkelte synker stadig dypere... rasende festlig, eller? Kom dere ut i det fine været og voks opp. Dette blir bare teitere og teitere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #100 Del Skrevet 7. august 2002 Ikke for å spore av (det har dere jo klart selv)... ... AT DET ER MULIG, Nullet...! Enkelte synker stadig dypere... rasende festlig, eller? Kom dere ut i det fine været og voks opp. Dette blir bare teitere og teitere. Jeg får i allefall bekrefta påstandene, som jeg har skrivi, over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå