Gå til innhold

Mac'en min reagerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!

Mac'en min sin vifte tror jeg reagerer ekstremt, ,men det kun når jeg er inne på et bestemt nettsted. Ødelegger nettstedet mac'en min eller er det bare det at det er et tungt materiale? Hjelp meg pliz! Vil ikke ødelegge mac'en!

Skrevet

Hvilket nettsted er det snakk om?

Skrevet
50 minutter siden, Solan Gundersen skrev:

HJELP!!

Mac'en min sin vifte tror jeg reagerer ekstremt, ,men det kun når jeg er inne på et bestemt nettsted. Ødelegger nettstedet mac'en min eller er det bare det at det er et tungt materiale? Hjelp meg pliz! Vil ikke ødelegge mac'en!

Kanskje heller holde deg unna det nettstedet, om det ikke er noe viktig :P;) 

Skrevet
32 minutter siden, Klossmajor skrev:

Hvilket nettsted er det snakk om?

Roblox

Skrevet

Roblox ser ut til å være et spill som kjører i nettleseren. Du kan følge med i Aktivitetsmonitor (som du finner ved banen Programmer -> Verktøy) og se hvordan Roblox påvirker maskinens ressursbruk. Uansett burde du kanskje helst kontakte kundestøtten til Roblox og forklare dem problemet ditt. Du er sikkert ikke den første som har opplevd dette.

Skrevet

Det er forventet. du presser maskinen, den generer varme. Viftene på Macbook'er er ikke kjent for å være stille på høye turtall, de høres ut som små jetmotorer i min mening. Sannsynligheten for at den blir skadet er ganske lav og da er det ganske garantert at du får en gratis erstatning. det har skjedd før, http://www.macrumors.com/2015/02/19/2011-macbook-pro-repair-program-apple/

Jeg ville ikke bekymret meg, men hvis du vil kan du redusere grafikkinnstillingene. Det kan hende det reduserer støyen litt https://en.help.roblox.com/hc/en-us/articles/203314310-Graphics-Quality

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...