GÃ¥ til innhold

SVARTE F*** FORELSKET!😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

;,?~<%#_|>^$'!!!!{[]~<>€€€{~<>*£•!!! 

Aaaargh! 

Son. Jeg er forelsket IGJEN i samme gjøken. 

Vi er f***friends og jeg trodde vi bare skulle være det uten at jeg ble helt kokko etter han igjen. MEM NEI! Forelskelsen kom igjen. Jeg har vært helt gal etter kjekkasen i 5(!!) år nå. Og jeg har aldri kommet så nært han før. 

Skal jeg være ærlig med han?! Enn om jeg skremmer han vekk? 

Tror kanskje han har skjønt at jeg er forelsket da, klarer jo ikke å slutte å fnise. Dzises så flaut.

Og til opplysning: Vi er begge i starten av 20 årene.

Anonymkode: 5dc63...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? 

Blir gaaaaal!!! Skal jeg være ærlig og si det rett som det er?

Anonymkode: 5dc63...f55

Skrevet

Si det som det er, kanskje det blir noe mer. Verre å gå å være forelska å ha sex å han ikke har noen følelser.. Har han ikke det er det nok best å slutte å omgås.😊

Anonymkode: 4c08f...ca0

• Liker 1
Skrevet

Du er pulevenner med en fyr du har vært gal etter/forelska i i fem år?!?! De høres jo ut som en ekstremt dårlig idé! Du får fortelle ham at dere må kutte kontakten fordi du er forelska i ham, for å kutte kontakten er egentlig den beste løsningen på ulykkelig forelskelse. Det vil være tøft for deg med en gang, men mye bedre i lengden enn å fortsette å gå på gress for denne fyren. Om han mot formodning skulle være interessert tilbake så sier han vel ifra om at dere kan prøve dere på å date heller enn at dere kutter kontakten. Men altså, du har vært gal etter ham i fem år, og det har enda ikke blitt noe, da får du nok bare slå deg til ro med at det ikke blir. Kutt kontakten, så kommer du nok over ham, og faller for en annen fyr som faktisk vil ha deg tilbake!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...