AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Ja, hva velger du? noen lar valpen sitt for stå fremme hele dagen, andre gir valpen mat faste tider 3-4 ganger daglig (mindre etterhvert) Hva gjør du og hvorfor? Anonymkode: a4700...2cd
Saphyria Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Eg gir påfyll ved behov (som regel på morgen og utover ettermiddagen) og lar det stå tilgjengelig hele dagen. Eg gjør det fordi det er det som er enklest, og eg slipper å tenke over at eg må passe på hva klokka er for å gi dyra mat til rett tid. Det hadde vært annerledes dersom eg råfòret hunden, men eg gir tørrfòr og det står fint hele dagen uten å bli ekkelt.
tørkestativ Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Gir til faste tider. Er redd hun blir feit hvis ikke
Rosaprosa20 Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Pleier å gi til faste tider, men lar det stå fremme hele tiden. Hunden vår er veldig kresen og til tider småspist, men jeg ser ikke noe poeng i å tvinge henne til å spise med en gang maten blir satt frem. Så lenge hun spiser det hun skal i løpet av dagen er jeg fornøyd
Tabris Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Hvis jeg gir mat i skål, så gir jeg til faste tider. Dette for å ha kontroll på hvor mye hunden spiser. Men per i dag så får ikke hunden måltider lenger, jeg bruker all maten som godbiter til trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå