AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Hei. Jeg er 174 høy og veier 93 kg. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan få gått ned i vekt. Har kjøpt meg crosstrainer og trener på denne ofte. Følger også med på YouTube videor og gjør øvelser i stua. Har veldig lyst å gå ned 85 kg innen jul Er det mulig? Har allerede klart å gå ned 2 kg men det har gått för tregt. Det er skremmende å se at jeg har veldig høy bmi og er kvalifisert som "fedme" når jeg sjekker ut kalkulatoren. Noen råd og tips på hvordan jeg skal.klare å nå målet mitt på 3 måneder? Vil helst ned mer enn 85 kg men prøver å være realistisk. Anonymkode: 6afcd...713
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Rettelse :Ikke gå ned 85 kg men veie 85 kg Anonymkode: 6afcd...713
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Om det er mulig eller ikke for deg er vanskelig å svare på. Det er viktig å passe på kalori Inn/kalori ut Anonymkode: e0b52...09d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er 174 høy og veier 93 kg. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan få gått ned i vekt. Har kjøpt meg crosstrainer og trener på denne ofte. Følger også med på YouTube videor og gjør øvelser i stua. Har veldig lyst å gå ned 85 kg innen jul Er det mulig? Har allerede klart å gå ned 2 kg men det har gått för tregt. Det er skremmende å se at jeg har veldig høy bmi og er kvalifisert som "fedme" når jeg sjekker ut kalkulatoren. Noen råd og tips på hvordan jeg skal.klare å nå målet mitt på 3 måneder? Vil helst ned mer enn 85 kg men prøver å være realistisk. Anonymkode: 6afcd...713 Du kan klare det dersom du spiser riktig og er aktivitet daglig. Men hva med å heller satse på livsstilsendring, fremfor stormslanking innen en bestemt dato? Anonymkode: f05ad...578
Nixnick Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg ville lastet ned appen Myfitnesspal og begynt å loggføre alt du spiser og drikker. Da har du full kontroll på hva du får i deg. Vær obs på at hvis du legger inn at du vil gå ned et visst antall kilo på en kort periode, vil den foreslå et lavt kaloriinntak. Jeg vil heller anbefale deg å gå ned over en lengre periode, og spise litt mer kalorier. Jeg har gjort dette selv, og det gikk ganske radig i begynnelsen, og deretter jevnt og trutt nedover. Jeg veide og logget absolutt alt i begynnelsen. Etter en stund tar du det litt mer på gefühlen, slik at du gjerne ikke trenger å veie alt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå