AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Del Skrevet 10. oktober 2016 mensen min er nå 17 dager på overtid, og ifølge syklus appen så skal jeg starte på ny fruktbar uke.. og igår så jeg brun blodspor i det tykke slimet, etter samleie kom det helt knalle blodstreker i det blanke strekkbare slimet.. så rett og slett ut som syltynne blodårer, creepy! regnet da med at det enten var skjøre slimhinner eller en ekstremt fruktbarhet. men da kroppen har hoppet over en måned så er jeg usikker på om det eggløsning. idag puttet jeg fingeren inn i kjeden for å finne noe slim, og var bare no brun gugge, ingenting på papiret eller trusa. leser jo på google at det kan være overgangsalderen, dersom man ikke er gravid. er jo 21 år gammel, så håper ikke det. jeg tok testen 1 uke over menstiden og den var blendahvit. selv da så jeg også blodspor i utfloden. Anonymkode: 43c34...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Del Skrevet 10. oktober 2016 Tror ikke det er overgangsalder akkurat Sikkert bare litt rot i syklus. Det skjer. Skjøre slimhinner kan forresten skyldes graviditet. Vent et par uker på mens, kommer den ikke ta ny test. Anonymkode: 596e8...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Del Skrevet 10. oktober 2016 Høres ut som eggløsning, synes jeg. Anonymkode: 5a778...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Del Skrevet 10. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er overgangsalder akkurat Sikkert bare litt rot i syklus. Det skjer. Skjøre slimhinner kan forresten skyldes graviditet. Vent et par uker på mens, kommer den ikke ta ny test. Anonymkode: 596e8...4fb nei, var det jeg og tenkte, kan ihvertfall ikke være det kan være rot i syklus ja, slutta på pilla for 3 mnd siden, hadde to vanlige mens etterpå også bare forsvant den Anonymkode: 43c34...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Del Skrevet 10. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som eggløsning, synes jeg. Anonymkode: 5a778...502 jaa, du tror det? en sånn ekstra fruktbar eggløsning ? aldri hatt det slikt før, men har lest mye om det, så var min første tanke Anonymkode: 43c34...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaspberryPi Skrevet 10. oktober 2016 #6 Del Skrevet 10. oktober 2016 Spor av blod i eggløsningsslim tyder på at man er ekstra fruktbar akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Del Skrevet 12. oktober 2016 På 10/10/2016 den 15.34, RaspberryPi skrev: Spor av blod i eggløsningsslim tyder på at man er ekstra fruktbar akkurat da. så bare spor i av blod i noen dager, nå er det heller brun utflod generelt, ingenting i trusa eller papiret men på fingeren og når jeg tørker meg. livmortappen har alltid vært myk utenpå og hard inni og åpen? får ihvertfall såvidt inn fingertuppen. hver gang jeg har sjekket den. så den blir jeg ikke noe klok på Anonymkode: 43c34...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Del Skrevet 12. oktober 2016 naboen min som nå er gravid med nr 3 sa at det kan være stress at jeg tenker for mye på dette. gjør nok det og, liker ikke at jeg ikke har kontroll over syklusen min og er redd for alt mulig! så det lureste hadde vel vært og dra til lege, men da jeg har en mannelege føler jeg ikke for det. skulle gjerne byttet til kvinnelege men pga personlige ting blir det vanskelig å bytte over nå. - TS Anonymkode: 43c34...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå