Gå til innhold

Er kuken min for tynn, damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle kvinnner med erfaring. Jeg har en kuk på 15,4cm og 7cm i omkrets. Vil gjerne tilfredsstille kona, men jeg kjenner ingen ting når jeg er inni henne. Hun klarer lett å få inn bunnen på en colaflaske, så hun er tøyelig.

Spørsmålet mitt er om kuken min er for tynn for hennes vagina eller om det er noe man kan gjøre med det? Jeg vet hun aldri har trent musklene i vagina..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes veldig tynt ut... Sikker på at det stemmer? 

Penisring hjelper noe...

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner,

ninuska_, adm

Skrevet (endret)

TS, enten kan du ikke regne, eller så er penisen din på tykkelse med en smal finger. Omkrets 7 cm tilsvarer en diameter på 2,2 cm. Det er ikke det minste merkelig at hverken du eller eventuelle partnere ikke kjenner noe til den. Lengden er derimot fin.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Skrevet

Nekter å tro at den er 7 cm rundt og 15 cm lang, da må den se ut som en wienerpølse i så fall :). Jeg har selv litt tynn penis og den er rundt 14 cm i omkrets. Er ikke så mye du får gjort med det, men dama kan gjøre knipeøvelser som kan hjelpe.

Anonymkode: 5b9e5...e18

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å tro at den er 7 cm rundt og 15 cm lang, da må den se ut som en wienerpølse i så fall :). Jeg har selv litt tynn penis og den er rundt 14 cm i omkrets. Er ikke så mye du får gjort med det, men dama kan gjøre knipeøvelser som kan hjelpe.

Hvis 14 cm omkrets er tynt tror jeg at jeg bare kan gå og kastrere meg med mine 12 cm omkrets. Faen jeg hater kuken min

Anonymkode: 76dbe...830

• Liker 3
Gjest Baremenneske
Skrevet

...finner du ikke penisen uten å bruke pinsett...-DA prater vi for liten! - en sånn grei regel for de som lurer på størrelser...😉😅

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis 14 cm omkrets er tynt tror jeg at jeg bare kan gå og kastrere meg med mine 12 cm omkrets. Faen jeg hater kuken min

Du kan trøste deg med at de fleste menn i verden har den samme størrelsen og omkretsen som deg lille venn...:baby:

Anonymkode: 8eb59...b52

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan trøste deg med at de fleste menn i verden har den samme størrelsen og omkretsen som deg lille venn...:baby:

Anonymkode: 8eb59...b52

Det betyr jo ikke at større ikke er bedre for det... 

Skrevet
15 timer siden, Arabella skrev:

TS, enten kan du ikke regne, eller så er penisen din på tykkelse med en smal finger. Omkrets 7 cm tilsvarer en diameter på 2,2 cm. Det er ikke det minste merkelig at hverken du eller eventuelle partnere ikke kjenner noe til den. Lengden er derimot fin.

En liten finger med diameter over 2 cm 😱 Omkretsen til fingrene mine kan ikk være mye mer enn 2 cm en gang...

Anonymkode: e434b...2ab

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr jo ikke at større ikke er bedre for det... 

Jo da, for du har en kukk som er bedre egnet til å pule'a i ræva med.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tynn???? Fy fan om jeg hadde fått en kuk som var 14 i omkrets:sprettoy::PDa hadde jeg ropt hurra!! Så tykk og deilig!!

Anonymkode: 828f2...ad6

Skrevet
22 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Jo da, for du har en kukk som er bedre egnet til å pule'a i ræva med.

Det der er ingen trøst.. Har heller aldri skjønt greia med anal.

Som du ser på posten over.. 14 er bra, mindre enn det... meh. Tror nok det er ganske representativt også for hva jenter liker. 14 cm er jo ikke så mye at det er monstertykt..

• Liker 2
Skrevet

:skratte: beklager å måtte skuffe deg, men 14 i omkrets har aldri vært tynt...

Det er ingenting galt med 12 cm i omkrets. Jeg har iallefall null problem med å kjenne en penis med den omkretsen. For min del er 14 cm alt for stort. 

Anonymkode: 6ea52...1d7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ingen trøst.. Har heller aldri skjønt greia med anal.

Som du ser på posten over.. 14 er bra, mindre enn det... meh. Tror nok det er ganske representativt også for hva jenter liker. 14 cm er jo ikke så mye at det er monstertykt..

Du høres jo ut som en jente med all den sytinga di.

Hvorfor i det hele tatt bry seg om noe du ikke får gjort noe med? Og spesielt noe som kvinner flest egentlig ikke er så veldig opptatt av? Har du en normal pikk, slik du faktisk har, er det de færreste kvinner som noen gang kommer til å tenke at du ikke streker til.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Du høres jo ut som en jente med all den sytinga di.

Hvorfor i det hele tatt bry seg om noe du ikke får gjort noe med? Og spesielt noe som kvinner flest egentlig ikke er så veldig opptatt av? Har du en normal pikk, slik du faktisk har, er det de færreste kvinner som noen gang kommer til å tenke at du ikke streker til.

Fordi tynn kuk er dealbreaker for jenter, så seksuelt kommer det aldri til å funke. Enig i at det ikke er noe man får gjort noe med, men det er åpenbart at bra størrelse er viktig for bra sex og vite at man er ubrukelig eller i beste fall kun "tolerabel" er litt kjipt. 

Vil anta at du er tykkere, så du kan ikke relatere deg til det å ha tynn kuk. 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte: beklager å måtte skuffe deg, men 14 i omkrets har aldri vært tynt...

Det er ingenting galt med 12 cm i omkrets. Jeg har iallefall null problem med å kjenne en penis med den omkretsen. For min del er 14 cm alt for stort. 

Finn fram et målebånd og lag en omkrets på 14 cm så skal du nok se at det ikke er så gæli og at 12 cm er labert...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi tynn kuk er dealbreaker for jenter, så seksuelt kommer det aldri til å funke. Enig i at det ikke er noe man får gjort noe med, men det er åpenbart at bra størrelse er viktig for bra sex og vite at man er ubrukelig eller i beste fall kun "tolerabel" er litt kjipt. 

Vil anta at du er tykkere, så du kan ikke relatere deg til det å ha tynn kuk. 

Finn fram et målebånd og lag en omkrets på 14 cm så skal du nok se at det ikke er så gæli og at 12 cm er labert...

Det behøver jeg ikke for jeg vet at 14 er for stort og 12 er perfekt :) eksen min hadde 14, sexen var alltid vond selv om jeg var våt som bare det. Nåværende samboer har 12 og jeg har aldri hatt bedre sex før ;)

Men jeg forstår jo at du er den samme brukeren som i alle andre tråder så det spiller vel ingen rolle hva jeg sier siden du har bestemt deg for at alle kvinner liker størst mulig kuk. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det behøver jeg ikke for jeg vet at 14 er for stort og 12 er perfekt :) eksen min hadde 14, sexen var alltid vond selv om jeg var våt som bare det. Nåværende samboer har 12 og jeg har aldri hatt bedre sex før ;)

Men jeg forstår jo at du er den samme brukeren som i alle andre tråder så det spiller vel ingen rolle hva jeg sier siden du har bestemt deg for at alle kvinner liker størst mulig kuk. 

Du er unntaket da

Skrevet (endret)
På 12.10.2016 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Fordi tynn kuk er dealbreaker for jenter, så seksuelt kommer det aldri til å funke.

Tøv! I virkeligheten er det ikke slik. Det er menn som er opptatt av manndomssymbolet sitt, ikke kvinner flest.

Sitat

Enig i at det ikke er noe man får gjort noe med, men det er åpenbart at bra størrelse er viktig for bra sex og vite at man er ubrukelig eller i beste fall kun "tolerabel" er litt kjipt. 

Du vil nok snart lære at for kvinner er sex mye mer enn kukkstørrelse. Nettopp derfor er ikke kvinner flest så fryktelig opptatt av det heller. Du tenker som en mann, og ser deg selv gjennom dine mannsøyne og dine mannspreferanser, men det er ikke menn som avgjør om pikken din er bra nok eller ikke. Det er kvinner, og de tenker ikke som deg.

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...