Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Noen som har prøvd Iman sminke. De har noen fine bokser med masse forskjellig sminke i på Strawberrynet, til perfekt julegavepris. Men er det noe bra? Skulle tro det i forhold til prisen (170, som er med 85% avslag), men jeg har aldri hørt noe om det merket. Og det er jo ikke alltid pris og kvalitet henger sammen heller. Og siden det er så kraftig avslag på det.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Iman er sminke spesielt utviklet for fargede kvinner, så kanskje ikke så rart den ikke er så kjent her oppe i nord, hvor kvinner gjerne er hvitere enn hvit. Merket er utviklet (tror jeg) og markedsført av den tidligere modellen Iman, kona til David Bowie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. november 2004 #3 Del Skrevet 20. november 2004 Iman er sminke spesielt utviklet for fargede kvinner' date=' så kanskje ikke så rart den ikke er så kjent her oppe i nord, hvor kvinner gjerne er hvitere enn hvit. Merket er utviklet (tror jeg) og markedsført av den tidligere modellen Iman, kona til David Bowie.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 Helt på siden dette, men skulle ønske folk kunne være bedre til å skrive overskrift. Hadde jeg ikke kjedet meg fryktelig, så ville jeg ikke lest denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #5 Del Skrevet 21. november 2004 Beklager at jeg stjal noen sekunder av tiden din, Susanne. Tatt til etterretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #6 Del Skrevet 22. november 2004 Helt på siden dette' date=' men skulle ønske folk kunne være bedre til å skrive overskrift. Hadde jeg ikke kjedet meg fryktelig, så ville jeg ikke lest denne tråden.[/quote'] livet er ikke let nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #7 Del Skrevet 22. november 2004 Beklager at jeg stjal noen sekunder av tiden din, Susanne. Tatt til etterretning. Hehe...ja, det var jo også en måte å se det på. Men poenget mitt var egentlig at du får færre svar med dårlig overskrift. Men hey, what ever turns you on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #8 Del Skrevet 22. november 2004 Hehe...ja, det var jo også en måte å se det på. Men poenget mitt var egentlig at du får færre svar med dårlig overskrift. Men hey, what ever turns you on det var da ikke det du mente. det du skrev var du ut ikke likte at du måtte klikke deg inn på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #9 Del Skrevet 22. november 2004 [ det var da ikke det du mente. det du skrev var du ut ikke likte at du måtte klikke deg inn på denne tråden ¨ Siden du ser ut til å lese mine tanker, så behøver jeg ikke å skrive mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #10 Del Skrevet 22. november 2004 ¨ Siden du ser ut til å lese mine tanker, så behøver jeg ikke å skrive mer nå det står da der svart på hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2004 #11 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg bestilte Iman sminke tidligere ved ett uhell,... Fikk 8 øyeskygger i forskjellige farger til litt over 100kr eller noe. Synes de var helt greie jeg. (Rougen var, naturlig nok, for mørk,..hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #12 Del Skrevet 22. november 2004 Hehe...ja, det var jo også en måte å se det på. Men poenget mitt var egentlig at du får færre svar med dårlig overskrift. Men hey, what ever turns you on Fikk jo svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå