AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Har en valp på 13 uker som er veldig glad i tyggebein, strimlet griseører osv. Jeg gir henne ofte det når jeg vil ha litt fred fra henne. Men nå har det skjedd 2 ganger at hun nesten kvaltes av det tror hun svelger hele den siste biten av beinet/øret, så er den kanskje litt for stor. Hun setter i halsen, hoster, brekker seg og hyler. Skjedde senest nå nettopp. Er helt skjelven. Det gikk heldigvis bra denne gangen, men jeg tar ikke sjansen på å gi henne mer. Isåfall må jeg passe på å ta det bort når det er lite igjen.. noen som har opplevd det samme? Hva gjorde dere? Tror aldri jeg tør å gi henne det igjenAnonymkode: de702...e97
Saphyria Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Prøv aktivitetsleke fylt med godbiter eller skinkeben med kjøtt på. Gir det til valpen her (litt eldre enn din), og den elsker det, lekene herjes med i håp om å få ut godbitene, klarer heller ikkje å bryte ned selve beinet, dermed unngår eg at noe settes fast i halsen, og eg får litt fred og ro.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 32 minutter siden, NordTroll skrev: Prøv aktivitetsleke fylt med godbiter eller skinkeben med kjøtt på. Gir det til valpen her (litt eldre enn din), og den elsker det, lekene herjes med i håp om å få ut godbitene, klarer heller ikkje å bryte ned selve beinet, dermed unngår eg at noe settes fast i halsen, og eg får litt fred og ro. Ja kan prøve det, men er litt usikker på å gi henne så mye godbiter. Går UTROLIG mye godbiter ellers i hverdagen. Redd det blir litt mye hvis hun skal få i aktivitetsleke i tillegg? Anonymkode: de702...e97
Saphyria Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja kan prøve det, men er litt usikker på å gi henne så mye godbiter. Går UTROLIG mye godbiter ellers i hverdagen. Redd det blir litt mye hvis hun skal få i aktivitetsleke i tillegg? Anonymkode: de702...e97 Du kan fylle med hundemat eller små biter kylling, fisk eller kjøtt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå