Gå til innhold

Tips til joggebukse/bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til joggebukser og bukser til lang, smal 5 åring(bruker 116 og 122). Synes passform er så vanskelig, mye blir veldig baggy. 

Han sliter hull på alt, så gjerne noe slitesterkt som er mulig å bestille på nett. :helen:

Anonymkode: 47074...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pister & Philina og Zara

Anonymkode: a27fc...6a1

Skrevet

Basic joggebukser fra Name It (de til 129,-). Endelig har jeg funnet noen👍

Anonymkode: 7ffbe...b61

Skrevet

Tusen takk for tips, skal sjekke ut alle 3 ☺

Anonymkode: 47074...b63

Skrevet

Søstern bruker joggebukser fra name IT til sin tynne spiker på 5. De er rimelig slim fit når de går i arv til min plugg på 3 😉

Anonymkode: c0cfd...459

Skrevet

Slitesterke joggebukser har jeg tilgode å finne. Men er glad i joggerjeans som i alle fall ser penere ut enn vanlige joggebukser. Har snøring eller strikkstramming i livet og har passet mine "spikere". Og ungene elsker dem. Fås på KappAhl, Ellos og flere andre steder.

Anonymkode: 16776...06b

Skrevet

Zara har smale modeller - gutten min er nemlig for bred til de, blir som pølseskinn på leggene, selv med to str større enn vanlig :P De tynneste buksene fra Zara går fort i stykker, men de har noen i litt tykkere stoff også. Selv er jeg mest fornøyd med joggebuksene fra Polarn O Pyret: De hadde noen før som var forsterket på knærne og generelt robuste, holder kjempelenge :D

Skrevet

Cubus har dongeribukser med strikkinnstramming i livet så han slipper å styre med belter

Anonymkode: 3e736...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...