Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Ble litt inspirert av tråden om hvor håpløst "sjekkemarkedet" er på byen, så det hadde vært morsomt å høre om alternativene. Altså, hvor er det rareste stedet du har blitt sjekket opp/sjekket opp noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg vet ikke, liker ikke gå på sjekkesteder og de jeg har blitt sammen med, har jeg møtt via venner og bekjente. Vet bare at det er lurt å gå på homsebar, hvis du ikke vil bli sjekket opp... men det var ikke det du spurte om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 Ein sovesal i midtausten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 Vet bare at det er lurt å gå på homsebar, hvis du ikke vil bli sjekket opp... men det var ikke det du spurte om... He he - jeg kjenner et hetrofilt par som traff hverandre på homsebar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 21. november 2004 #5 Del Skrevet 21. november 2004 He he - jeg kjenner et hetrofilt par som traff hverandre på homsebar Ja, det kan skje alle steder egentlig, så det beste er å være hjemme og se på tv...hvis man skal unngå å bli sjekket opp (sjekket opp blir et litt merkelig uttrykk for meg...men jeg tror jeg skjønner hva dere mener) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. november 2004 #6 Del Skrevet 23. november 2004 Ja, det kan skje alle steder egentlig, så det beste er å være hjemme og se på tv...hvis man skal unngå å bli sjekket opp (sjekket opp blir et litt merkelig uttrykk for meg...men jeg tror jeg skjønner hva dere mener) Har blitt sjekket opp hjemme også, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå